Kai-ShockWave Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Nou, Hoop dat hier GEEN topic over is maar de zeedieren hoe staat het met hun een echte dolfijn van dolfinaruim of een drijfed plaatje als SA ? Moet ik je toch teleurstellen http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...3&hl=dieren Reageren
FireFighter Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 jongen lul niet zo slap..... koop een goudvis en ga er naar kijken.. OFFTOPIC Hij vraagt het alleen maar en zo te zien ben jij de enige die lult... Als je het onzin vind,post dan niet dat is spam! ONTOPIC denk het wel zo wel leuk zijn want bij een zee horen water dieren niet? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ik hoop wel zeedieren in vb haai. Bij scarface kun je opgegeten worden door Jaws. Reageren
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 en ik hoop ook dat je nu dieper kunt zwemmen en weer dingen moet opzoeken in het water Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ik vind niet dat je daar naar moet kijken. Je koopt GTA niet om naar de visjes te kijken. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Duiken zal waarschijnlijk niet. Reageren
-IV- Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Het lijkt me wel leuk als er meer zeedieren inkomen, bijvoorbeeld dat je opgegeten kan worden door haaien Maar ik zou het niet zo erg vinden als het er niet in zit, maarja Haaien zijn kut beesten, geloof me daar wil je niet door worden opgegeten.. !! Al eens opgegeten geweest door een haai dan?? 'k Maak maar een grapje, maar volgens mij zullen die 'gasten' weer aanwezig zijn, hopelijk zijn ze deze keer wat beter uitgewerkt. Bewerkt: 12 april 2008 door -IV- Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ik vind niet dat je daar naar moet kijken. Je koopt GTA niet om naar de visjes te kijken. Je koopt GTA ook niet om meeuwen, vuilnis, ramen, stenen, gras enz enz te bekijken, die moeten ze er dus ook uit laten ? Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 er komen volgens mij geen haaien en dolfijnen voor in new york dus nu denk ik ook niet Reageren
sjaakminaak Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Nou, ik heb goed nieuws voor je:D Er zit een lepelaar in. Hij houdt ook van de zee!! Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Nou als ze dat gras vuilnis allemaal zouden weghalen zouden er geen grapics meer overblijven Reageren
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Nou als ze dat gras vuilnis allemaal zouden weghalen zouden er geen grapics meer overblijven geen eens meer een spel Reageren
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Nou, ik heb goed nieuws voor je:DEr zit een lepelaar in. Hij houdt ook van de zee!! ik moet steeds lachen van jouw domme topics en reacties. je kan wel caberetier worden. of je gaat naar een natuurcentrum en vragen of de lepelaar in deze game zit en dan kun je ze daar ook heel goed bestuderen. of ga naar een forum over lepelaars. Reageren
noot Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 haha walvis jacht nee maar tropische vissen lijkt me niet echt logisch mischien gewoon wat simpele beestjes ofzo. Reageren
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 je kwallen,schildpadden,zeepaarden, misschien niet echt realistich walrussen en zeehonden,onderzeers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.