dj.tappie Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 ik hoop wel dat je een aquarium hebt...ben je ff aan het eten of potje bier aan het drinken kan je ff chill staren naar de vissen! Reageren
IronBullet Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik denk wel vissen enzo net zo als SA alleen ik hoop wel dat ze er beter uit zien want de vissen in SA die zijn egt bijzonder nep . :S haha Reageren
Little Jacob Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Mwah mij maakt het niet uit, of ik nou in een cafe/restaurant zit te drinken en er staat een Aquarium bij of niet. Maarja mischien is de sfeer dan iets beter maar ik denk dat er geen aquarium in komt en ook niet uitgebreide zeedieren. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Zeedieren .. Hmm.. Wat moet ik daarvan denken. Ik heb het spel "Scarface , The world is Yours" Op mijn oude Playstation 2. En als je dan teveel of telang zwom. Kwam er een haai en die at je op Je zag ze wel niet. En ik heb vernomen dat je niet kunt duiken, maar wel zwemmen. Conclusie: Waar maak je je druk om ? Ciao Reageren
Gino99 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Bleh..Ik vind vissen niet echt bij Liberty City passen.Geef mij onder water maar wat vervuilde kratten ofzo dat geeft het echte beeld van LC Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Bleh..Ik vind vissen niet echt bij Liberty City passen.Geef mij onder water maar wat vervuilde kratten ofzo dat geeft het echte beeld van LC Meer Van SA Bij Grove Str. En een paar ballas terrorie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.