Gta Ripper Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Hey, Ik ben vandaag op een probleem gestuit met The Lord Of The Rings:The Battle for middle earth 2, namelijk een protection error 103.. Ik heb de echte versie van het spel gekocht bij de Dixons, en het kan niet aan mijn systeem liggen watn gisteren deed hij het nog. Opnieuw instaleren werkt niet, dat heb ik al geprobeert Groeten Bewerkt: 12 april 2008 door Gta Ripper Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Misschien ben ik een beetje ongelduldig maar ik wil graag een antwoord of iets wat ik zou kunnen proberen.. Reageren
moechy Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Euhm dit kan je firewall zijn. Kijk eens of die het spel toelaat. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Euhm dit kan je firewall zijn. Kijk eens of die het spel toelaat. Hij staat hem toe, hij staat in elk geval aangevinkt als uitzondering die hij niet blokkeert. Ik heb ze alsnog btw uitgeprobeerd gevinkt en ongevinkt, maar beide werken niet.. Ik blijf de error maar krijgen. Nog wat extra info, ik had mijn pc net voor dat ik hem wou spelen ge-update. Misschien kan het daar aan liggen? Reageren
moechy Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Wanneer krijg je deze foutmelding? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Wanneer krijg je deze foutmelding? Je krijght het eerste startscherm, dan denk je dat hij normaal opstart maar daarna valt hij weg en krijg ik die error. Reageren
moechy Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Mssch eens het spel updaten? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Mssch eens het spel updaten? Hij staat al op de recenste versie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.