gta_rms Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 werkt img tool eigenlijk wel op vista want bij mij komt er een errror te staan en kan ik het programma alleen afluiten Reageren
K.O. Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 werkt img tool eigenlijk wel op vista want bij mij komt er een errror te staan en kan ik het programma alleen afluitenWat voor foutmelding krijg je precies? IMG Tool kan namelijk ook foutmeldingen geven wanneer je andere dingen foutdoet, zoals dat de GTA map nog op Alleen-lezen staat of dat het programma (GTA) in gebruik is. Ik heb echter geen Vista-ervaringen, maar ik neem aan dat er mensen geweest zijn die IMG Tool gewoon hebben kunnen gebruiken op Vista. Nou ja, geef de exacte foutmelding maar gewoon eerst, voordat we conclusies gaan trekken. Reageren
gta_rms Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) nou als ik img opstart krijg geeft het eerst dit aan: failed to set data for'' en dan kan ik gewoon gta3 openen en al die bestanden zoeken maar dan maak ik er een backup van en als ik het ga verwijderen komt er dit te staan: dir file error! it might be in use... exiting. dan kan ik img alleen nog maar afsluiten. bij xp had ik nooit problemen gehad Bewerkt: 12 april 2008 door gta_rms Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.