Jump to content
Joriz

Nieuwe update van de officiële GTA4 website!

gallery_1_5_3852.jpg
Zojuist is er door Rockstar Games weer een update uitgevoerd aan de officiële Grand Theft Auto 4 website.

De volgende secties zijn toegevoegd:

Ook zijn er weer nieuwe GTA 4 filmpjes en screenshots die natuurlijk in onze galerij zijn te bekijken.

Met deze update hebben we meer dan 1000 filmpjes en screenshots van GTA4 in onze galerij staan. Natuurlijk blijft het hier niet bij want zodra Grand Theft Auto IV uit is komt GTAGames.nl ook met eigen screenshots en filmpjes om de mensen die niet de kans krijgen het spel te bezitten ook een indruk te geven hoe het er nou echt uit ziet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

het wordt te cool voor woorden :tu: (ik wist als een van de eerste :D ik krijg namelijk berichten van rockstargames over het nieuwste nieuws)

Bewerkt: door Joriz
Afbeelding die niet bijdraagd aan bericht verwijderd.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

dit is geweldig ik zat gister avond ook te kijken maar ik kijk dus net het filmpje van libery city gun club en ik zie bij die ak47 dat telkens als hij schiet er snel een klepje open gaat en er een kogel uitkomt je moet dat eens checken

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gewelldige update weer. Ik zag dat nico ook al werd gezocht door de LSPD. En ook eindelijk wat meer plaatjes van personen.

De auto die ik zag was ook leuk. De karin Dilettante

Van alles is mooi op die site

Al met al, GA ZO DOOR

Bewerkt: door bolie

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...