Jump to content
Joriz

Nieuwe update van de officiële GTA4 website!

gallery_1_5_3852.jpg
Zojuist is er door Rockstar Games weer een update uitgevoerd aan de officiële Grand Theft Auto 4 website.

De volgende secties zijn toegevoegd:

Ook zijn er weer nieuwe GTA 4 filmpjes en screenshots die natuurlijk in onze galerij zijn te bekijken.

Met deze update hebben we meer dan 1000 filmpjes en screenshots van GTA4 in onze galerij staan. Natuurlijk blijft het hier niet bij want zodra Grand Theft Auto IV uit is komt GTAGames.nl ook met eigen screenshots en filmpjes om de mensen die niet de kans krijgen het spel te bezitten ook een indruk te geven hoe het er nou echt uit ziet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Electrochoc = Electro Cock? :puh:

Ik denk zelf dat dit de laatse update is tem 29 April.

Maarja, mooi.

Misschien kun je die; Electrochoc = Electro Cock in het forum

"easter eggs " ook plaatsen?:D

En Ik denk dat dit wel de laatste update, kunnen zijn geweest.

Maar je weet het nooit.

Groetjes,

MGT. :cya:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De site doet het bij mij momenteel niet..

Ik wil ook updates zien! :N

Nou ja, ik probeer zometeen nog wel een keer.

(Volgens mij zag ik trouwens een Hardrock radiozender met Gestapo? Die bevalt me denk ik wel :7 )

@ de posts hierboven: of wat dacht je van 'Electroshock' :duh:

Bewerkt: door K.O.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

[ om de mensen die niet de kans krijgen het spel te bezitten ook een indruk te geven hoe het er nou echt uit ziet.

Om ze ff lekker te maken ja :schater: !!

Bewerkt: door Joriz
Gequote afbeelding weggehaald

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

HAha, , kan niet wachten.. xbox is net aangekomen in duitsland :puh: nu moeten ze hem snel maken zodat ik em voor de release terug heb :cya:

maja.. op xbox-site staat dat reparatie max 2 dagen duurt.. + verzending is MAX 4 dagen.. dus dat moet wel lukken :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

1 woord: VET die hardcore radio bevalt me wel ik wil nog meer radio's voor 29 april kunnen beluisterren :D kvind vladivostock nog altijd het beste spotje omdat het een zalig stereo effect heeft als je een hoofdtelefoon op zet moet je maar eens proberen :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

het wordt te cool voor woorden :tu: (ik wist als een van de eerste :D ik krijg namelijk berichten van rockstargames over het nieuwste nieuws)

niet te wijs he je krijgt helemaal niks al eerste je krijgt het als laatste sukkel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...