Niceguy36 Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx Bewerkt: 30 oktober 2014 door Niceguy36 Reageren
nick5556 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 hallo, ik heb het rc command en al de andere dingen ingevoegdhet werkt perfect, nog een bedankt daarvoor sandra maar als ik nu samp server open komt er dit Script[gamemodes/wammek.amx]: Run time error 20: "Invalid index parameter (bad entry point)" ik kan er wel op maar toch zou ik liever hebben dat deze fout wegkan , kan iemand mij helpen aub Thanks hmmm hoe weet je dat het in het rc command zit? zet je code anders op pastebin Reageren
Niceguy36 Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx Bewerkt: 30 oktober 2014 door Niceguy36 Reageren
Keltio Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 hallo, ik heb het rc command en al de andere dingen ingevoegdhet werkt perfect, nog een bedankt daarvoor sandra maar als ik nu samp server open komt er dit Script[gamemodes/wammek.amx]: Run time error 20: "Invalid index parameter (bad entry point)" ik kan er wel op maar toch zou ik liever hebben dat deze fout wegkan , kan iemand mij helpen aub Thanks Volgens mij heb je het script als Gamemode in je server.cfg staan Probeer dit eens Gamemode0 [gamemode] Filterscripts RC (als het zo heet, bij mij wel) succes Reageren
Sandra Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Nee, je hebt de 'main()'-functie uit je gamemode gehaald. Zet dit ergens boven OnGameModeInit: main() {} Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.