Jump to content

rockstar social club

rockstar social club  

98 leden hebben gestemd

1. 1. zou je lid worden van de rockstar social club

• ja
      82
    • nee
      16

Recommended Posts

• Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• pim87

5

• Biocount

4

• js007

4

• Kai-ShockWave

3

Geplaatst: (bewerkt)

oohw wat is dit weer typisch Hollands :puh: is het gratis!! dan meld ik me er wel voor aan!

Tuurlijk is het gratis.

Eigenlijk heb je er niets aan maar het is wel altijd leuk om te weten waar je staat in de rest van de wereld. Dus ik ga me zeker aanmelden.

En eerst zeiden ze idd 15 april. Ik ging dus kijken op de SC site. en toen stond er opeens 17 april :S noujah dan maar 2 dagen langer wachten. Het echte wachten duurd nog 2 weken dus dan maakt dit ook niet meer uit :puh:

(bericht 500 :D)

Bewerkt: door Klokkie89
Geplaatst:
oohw wat is dit weer typisch Hollands :puh: is het gratis!! dan meld ik me er wel voor aan!

Tuurlijk is het gratis.

Eigenlijk heb je er niets aan maar het is wel altijd leuk om te weten waar je staat in de rest van de wereld. Dus ik ga me zeker aanmelden.

En eerst zeiden ze idd 15 april. Ik ging dus kijken op de SC site. en toen stond er opeens 17 april :S noujah dan maar 2 dagen langer wachten. Het echte wachten duurd nog 2 weken dus dan maakt dit ook niet meer uit :puh:

(bericht 500 :D )

wie zecht dat ik een hollander ben :7

be een vlamink _O_

Geplaatst:

Tuurlijk is het gratis.

be een vlamink _O_

Dan ben jij uitgezonderd :puh:

Maar er zitten ook NLers die die opmerkingen maken :puh:

Geplaatst:

ik gahet niet doen dan heb je echt zon drang dat je moet spelen om hoger te blijven dat heb ik ook bij cod4 online dat is echt niet leuk wil me spel gewoon relax spelen

Geplaatst:

Tuurlijk is het gratis.

be een vlamink _O_

Dan ben jij uitgezonderd :puh:

Maar er zitten ook NLers die die opmerkingen maken :puh:

ik heb net een ps3 en net gta4 besteld en ik moet sparen voor nog en paar mooie spelletjes

Geplaatst:

Ik meld me morgen aan wat statiestieken van jezelf kunnen vergelijken met de rest van de wereld lijkt mij wel leuk

Geplaatst:

KAK! Nu dacht ik om eens vlug aan te melden... :D Nee, ik wacht wel even... Net als de voorbije 2 jaar :D

Greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...