Jump to content

Savegame werkt niet!

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn savegame werkt niet, als ik hem load, dan staat er dat ie 100,00% maar guess what? ik ben wel nog bij de missie In The Beginning, ik heb mijn versie ook al gedowngrade naar V1... :duh:

Bedankt.

Geplaatst:

Is dat bij elke savegame of heb je er nog maar eentje geprobeerd? Download eens een andere, dan lukt het misschiuen wel.

Geplaatst:

Ik denk dat ik de fout al weet. Hij downgrade, en ik denk dat je daarmee de patch bedoelt. Jammer, maar die verandert niets aan de versie voor savegames. Het is ingewikkeld, maar je hebt twee versies: één voor de savegames en één voor het modden. Om te kunnen zien welke versie je hebt moet je naar de map 'data\script' gaan, deze staat in de map waar je GTA San Andreas hebt geïnstalleerd. Ga naar die map, en ga naar de map 'data', en dan naar de map 'script'. In die map staat het bestandje 'script.img'. Kijk eens hoe groot 't is. Is 'ie 568 kB, dan heb je V1, is 'ie 562 kB dan heb je V2.

[V1] 100%

[V2] 100%

Mocht je het hele verhaal willen lezen over de versies is hier een link naar een berichtje: Uitgebreide uitleg over versies

Succes :)

Geplaatst:

Srry het lag gewoon aan de savegame, heb nu een goede gedownload, wel bedankt dat jullie de tijd namen! :dans::dans::dans:_O__O__O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...