Jump to content

Adobe Flash CS3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil Adobe Flash CS3 op mijn computer installeren. Alleen, als ik wil installeren, krijg ik:

naamloospz5.jpg

Ik heb als ik dit doe geen Internet Explorer-venster open staan, en als ik via Taakbeheer het proces beëindig, komt hij na ongeveer 1 sec. weer terug. Weet iemand een oplossing?

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

*bump van 19 dagen*

Weet iemand hier nog een oplossing voor? Ik heb dit programma nodig.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Is het misschien niet handig om te lezen wat er staat? :puh: Hij geeft aan dat Internet Explorer nog aan staat dus die moet je sluiten tijdens het installeren. Staat deze niet aan dan draait zeer waarschijnlijk het proces IEXPLORER.EXE nog op de achtergrond. Ga naar Taakbeheer (CTRL+ALT+DEL) en dan naar processen en kijk of het programma IEXPLORER.EXE aanwezig is. Klik er op en druk op taak/proces- beëindigen. Succes!

Geplaatst:

@ SummerBase: Zo te zien is het Vista en dan gebruik je Ctrl + Shift + Esc om in het taakbeheer te komen. Via Ctrl + Alt + Del kom je er ook wel, maar de eerste combinatie zorgt meteen voor het taakbeheer. :)

Geplaatst:

@Summerbase: Ik heb geen Internet Explorer op de achtergrond, en als ik bij Processen kijk zie ik 3x iexplore.exe, als ik die beëindig, komt hij weer terug na 1 sec. Dit is zo bij alle iexplore.exe's.

Geplaatst:

Raar, want volgens mij als je geen IEXPLORER.exe draait zal hij er niet moeten staan. Heb je ook al gekeken bij de opstart programma's of hij daar tussen staat, want misschien wordt hij door MSConfig wel automatisch opgestart en geconfigureert dat het nooit uit kan gaan. Om dit te controleren moet je naar MSCONFIG.

Deze kun je bereiken door in XP naar Uitvoeren > MSConfig te gaan en in Vista kun je het direct in de zoekbalk bij Start invullen dus: Start > Zoekbalk > MSConfig. Dan ga je naar Opstarten en je kijkt of Internet Explorer er tussen staat. Anders heb je misschien te maken met een defect van de software of een virus/malware- bestand. Maar dat weet je uiteraard nooit zeker...

Geplaatst: (bewerkt)

je moetje je internet er uit trekken

je snoer

sorry voor dubbele post

Bewerkt: door blokzeil1
Geplaatst:

je snoer

sorry voor dubbele post

Dit heb ik al geprobeerd, zonder resultaat. Het probleem is dat de applicatie niet aan moet staan.

Geplaatst:

Ik heb al heel vaak geprobeerd om de install gelijk na het opstarten aan te zetten, maar de error blijft komen..

Geplaatst:

Staat er wel iexplore.exe dus niet in hoofd letters, want als het in hoofd letters staat is het meschien een virus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...