Donald F. Duck Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ik wil Adobe Flash CS3 op mijn computer installeren. Alleen, als ik wil installeren, krijg ik: Ik heb als ik dit doe geen Internet Explorer-venster open staan, en als ik via Taakbeheer het proces beëindig, komt hij na ongeveer 1 sec. weer terug. Weet iemand een oplossing? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 (bewerkt) *bump van 19 dagen* Weet iemand hier nog een oplossing voor? Ik heb dit programma nodig. Bewerkt: 1 mei 2008 door Donald F. Duck Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Is het misschien niet handig om te lezen wat er staat? Hij geeft aan dat Internet Explorer nog aan staat dus die moet je sluiten tijdens het installeren. Staat deze niet aan dan draait zeer waarschijnlijk het proces IEXPLORER.EXE nog op de achtergrond. Ga naar Taakbeheer (CTRL+ALT+DEL) en dan naar processen en kijk of het programma IEXPLORER.EXE aanwezig is. Klik er op en druk op taak/proces- beëindigen. Succes! Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 @ SummerBase: Zo te zien is het Vista en dan gebruik je Ctrl + Shift + Esc om in het taakbeheer te komen. Via Ctrl + Alt + Del kom je er ook wel, maar de eerste combinatie zorgt meteen voor het taakbeheer. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 2 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 @Summerbase: Ik heb geen Internet Explorer op de achtergrond, en als ik bij Processen kijk zie ik 3x iexplore.exe, als ik die beëindig, komt hij weer terug na 1 sec. Dit is zo bij alle iexplore.exe's. Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Raar, want volgens mij als je geen IEXPLORER.exe draait zal hij er niet moeten staan. Heb je ook al gekeken bij de opstart programma's of hij daar tussen staat, want misschien wordt hij door MSConfig wel automatisch opgestart en geconfigureert dat het nooit uit kan gaan. Om dit te controleren moet je naar MSCONFIG. Deze kun je bereiken door in XP naar Uitvoeren > MSConfig te gaan en in Vista kun je het direct in de zoekbalk bij Start invullen dus: Start > Zoekbalk > MSConfig. Dan ga je naar Opstarten en je kijkt of Internet Explorer er tussen staat. Anders heb je misschien te maken met een defect van de software of een virus/malware- bestand. Maar dat weet je uiteraard nooit zeker... Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 3 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik zie IE er niet eens tussen staan.. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 je moetje je internet er uit trekken Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) je moetje je internet er uit trekken je snoer sorry voor dubbele post Bewerkt: 3 mei 2008 door blokzeil1 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 je moetje je internet er uit trekken je moetje je internet er uit trekkenje snoer sorry voor dubbele post Dit heb ik al geprobeerd, zonder resultaat. Het probleem is dat de applicatie niet aan moet staan. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 opnieuw opstarten ?? je pc want dan kan je meteen beginnen opnieuw Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ik heb al heel vaak geprobeerd om de install gelijk na het opstarten aan te zetten, maar de error blijft komen.. Reageren
BillGaatjes Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Staat er wel iexplore.exe dus niet in hoofd letters, want als het in hoofd letters staat is het meschien een virus. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Dit staat er van iexplore.exe als IE niet aan staat. Reageren
BillGaatjes Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Dit staat er van iexplore.exe als IE niet aan staat. Scan is op virisen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.