Jump to content

Effe 2 Vragen


Fbi-Crew

Recommended Posts

1. Die Liberty City Gun Club kan je daar ook zalf aan mee doen of kan je dat niet en zie je gekke mensen rpg's op bosjes afvuren

2. Die Zit moet je persee via amason kopen of kan je naar een andere??

Link to comment
Delen op andere websites

1. Die Liberty City Gun Club kan je daar ook zalf aan mee doen of kan je dat niet en zie je gekke mensen rpg's op bosjes afvuren

2. Die Zit moet je persee via amason kopen of kan je naar een andere??

1. Het zal wel hetzelfde werken als bij de Ammunation in GTA SA, dus je zal heus wel mee kunnen doen...

2. Waarschijnlijk wel via Amazon omdat ze daar ook connecties mee hebben.

(offtopic: zo moeilijk is het nou ook weer niet om 2 vragen te beantwoorden :duh:)

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Anwoord op vraag 2:

je krijgt een smsje met de titel van het nummer. Dus nu kan je hem ook gewoon downloaden via een ander programma/internetsite.

Het voordeel van de R* social club is dat daar dan dat nummer heen wordt gestuurd zodat je hem gelijk kan kopen. Dan hoef je hem dus niet eerst op te zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Anwoord op vraag 2:

je krijgt een smsje met de titel van het nummer. Dus nu kan je hem ook gewoon downloaden via een ander programma/internetsite.

Het voordeel van de R* social club is dat daar dan dat nummer heen wordt gestuurd zodat je hem gelijk kan kopen. Dan hoef je hem dus niet eerst op te zoeken.

Dus je kan ook gwn limewire gebruiken ??

Link to comment
Delen op andere websites

Anwoord op vraag 2:

je krijgt een smsje met de titel van het nummer. Dus nu kan je hem ook gewoon downloaden via een ander programma/internetsite.

Het voordeel van de R* social club is dat daar dan dat nummer heen wordt gestuurd zodat je hem gelijk kan kopen. Dan hoef je hem dus niet eerst op te zoeken.

Dus je kan ook gwn limewire gebruiken ??

Nee, want Rockstar stuurt je door naar een "betaalde" site. En over het illegaal downloaden van muziek mag in dit forum niet gepraat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

het is tog toegestaan in nederland en bepaald aantal liedjes per maand te downloaden??

Vraag 2

als het goed is heb ik gehoord komen alle liedjes ook op wikigta

Nou dat geloof ik niet, want dan kan je ze dus gratis "downloaden" via Wikigta. Als het hier al verboden is om over illegaal downloads te spreken zal jouw optie helemaal verboden zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

het is tog toegestaan in nederland en bepaald aantal liedjes per maand te downloaden??

Vraag 2

als het goed is heb ik gehoord komen alle liedjes ook op wikigta

Nou dat geloof ik niet, want dan kan je ze dus gratis "downloaden" via Wikigta. Als het hier al verboden is om over illegaal downloads te spreken zal jouw optie helemaal verboden zijn.

Dat zal hier echter niet gebeuren, dat je liedjes van WikiGta kunt downloaden.

Het forum van deze website is al gering rondom illegaliteit onderwerpen, etc.

Groetjes,

MGT. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

nee want downloaden is verboden en volgens mij nu nog niet mogelijk

Het downloaden van muziek is voor zover ik weet legaal in nederland.

Dus je kan gewoon dat nummer wat je via sms kreeg via limewire of ander programma downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

nee want downloaden is verboden en volgens mij nu nog niet mogelijk

Het downloaden van muziek is voor zover ik weet legaal in nederland.

Dus je kan gewoon dat nummer wat je via sms kreeg via limewire of ander programma downloaden.

Het KAN legaal zijn via LimeWire ja als je ervoor betaalt. Het downloaden van muziek bij bv iTunes is ook legaal. En ik denk dat de enige mogelijkhied is om het nummer via amazon te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

nee want downloaden is verboden en volgens mij nu nog niet mogelijk

Het downloaden van muziek is voor zover ik weet legaal in nederland.

Dus je kan gewoon dat nummer wat je via sms kreeg via limewire of ander programma downloaden.

Het KAN legaal zijn via LimeWire ja als je ervoor betaalt. Het downloaden van muziek bij bv iTunes is ook legaal. En ik denk dat de enige mogelijkhied is om het nummer via amazon te kopen.

Klopt, ze werken alleen samen met amazon :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

nee want downloaden is verboden en volgens mij nu nog niet mogelijk

Het downloaden van muziek is voor zover ik weet legaal in nederland.

Dus je kan gewoon dat nummer wat je via sms kreeg via limewire of ander programma downloaden.

Het KAN legaal zijn via LimeWire ja als je ervoor betaalt. Het downloaden van muziek bij bv iTunes is ook legaal. En ik denk dat de enige mogelijkhied is om het nummer via amazon te kopen.

Klopt, ze werken alleen samen met amazon :tu:

Wie gaat er nou betalen voor muziek downloads?? Zijn we allemaal een beetje te heilig hier, of je koopt een cd in de winkel of je download het even van limewire, dan ga je toch niet op zo'n paysite kijken....

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag 2

als het goed is heb ik gehoord komen alle liedjes ook op wikigta

Ja en nee. De liedjes (naam + songtekst) komen wel op wikigta, het liedje zelf (dus muziek) niet.

Overigens lijkt het me niet nodig om te gaan discussiëren over Limewire, aangezien het niet toegestaan is daarover te praten op dit forum.

Het enige wat we tot nu toe weten, is dat Rockstar een deal heeft met Amazon. Volgens mij kon je alleen muziek toevoegen uit die social club van Rockstar, maar dat weet ik niet zeker... Wordt later allemaal duidelijk! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

antwoord op vraag 2:

als je dat liedje hoort, moet je dus naar ZIT (wat overigens puist betekent) bellen (ingame), dan krijg je een sms (ingame) waarop de naam van het liedje staat.

Als je geregistreerd bent op de Social Club krijg je een email (in het echte leven) met een link naar amazon waar je alle liedjes kan kopen (voor ong. 2 dollar elk) die je "geZIT" hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...