Hackman Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Weet iemand hoe de map heet waar alle onderdelen van Msn in zitten? Net zoals bij GTA? >>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Software.<<< Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Weet iemand hoe de map heet waar alle onderdelen van Msn in zitten? Net zoals bij GTA? Ligt eraan welke versie jij hebt. Meestal is het de map 'Messenger', te vinden onder Lokaal station (C:) -> Program Files. Mocht je Live messenger hebben, dan staat er Plus, of Live! achter. Maar dat spreekt allemaal voor zich Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) EDIT@Hierboven: 11 Seconden Later Ik zeg het wel: Dat is C:/Program Files/Messenger/ Veel succes! Bewerkt: 12 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Hackman Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ik heb versie 8.5 en de code van UT werkt niet... Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ik ben nou aan het zoeken op de PC, Je hoort het zo wel , ik edit mijn post dan... Reageren
Jack-IV Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Het staat, bij versie 8.5, normaal gezien hier: C:\Program Files\Windows Live\Messenger Reageren
oostzaan Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Mijn msn loopt de laatste tijd de heletijd vast,.. Reageren
Gangsta Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Mijn msn loopt de laatste tijd de heletijd vast,.. Opnieuw installeren raad ik je aan.. Kijk ook anders in je logboek waarom het vastloopt. Wanneer jou MSN precies vastloopt, kijk je naar de tijd (rechtsonderin) en dan ga je naar: Start -> (Instellingen) -> Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Logboeken. Kies daar vervolgens het logboek 'Toepassing'. Zoek dan de tijd op wanneer jou MSN vastgelopen is. Ik raad je ook aan even je computer te scannen met Ad-Aware 2007 free license. Dit verwijdert ad- en spyware, wat waarschijnlijk de oorzaak is waarom jou MSN vastloopt. Adaware kan je hier downloaden: http://www.snapfiles.com/get/adaware.html Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.