Jump to content

san andreas start niet meer op na herinstalleren

Recommended Posts

Geplaatst:

na het herinstalleren van san andreas wil het niet meer opstarten .weet iemand hier een oplossing voor ?

ik heb vista ultimate service pack 1

AMD sempron 2800+ 2.0 ghz

1 gb ram 240 gb hdd

ati radeon 9550 256 mb

Geplaatst:

Vista is niet de beste computer voor dat soort spellen... Daar zou het aan kunnen liggen maar ik kan niks met zekerheid zeggen...

Geplaatst: (bewerkt)

1. Heb je mods geinstalleerd?

2. Zoja, Heb je de Goede Versie?

3. Wat voor fout melding geeft hij?

Vista is geen goede 'Windows' Om GTA Op te spelen. Als je hier een paar antwoorden Op weet, dan kunnen wij ook wat zeggen ;)

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Hij heeft geen mods want hij heeft hem opnieuw geïnstalleerd en de 2de vraag begrijp ik niet helemaal...

Geplaatst:

Je geeft aan dat na het 'herinstalleren' het spel niet meer wilt opstarten. Deed hij het voorheen wel? het zou kunnen zijn dat de disc niet meer compleet is, omdat je de componenten misschien appart van elkaar hebt verwijdert, of iin ieder geval op de verkeerde manier. Vista is niet geweldig om San Andreas op te spelen, maar het kan wel gewoon. Mocht je er mods op gaan willen installeren kan het zijn dat Vista het dan afbreekt, maar anders zou hij gewoon moeten kunnen werken.

Ik wacht eventjes op de foutmelding, misschien dat we daar meer mee kunnen

Geplaatst:

Misschien ligt het aan de compatibiliteit. Ga eens naar de plaats waar je GTA San Andreas mee opstart en klik rechts op de snelkoppeling. Kies 'Eigenschappen', en dan het tabblad 'Compatibiliteit'. Vink 'Windows XP' of 'Windows 98/ME' aan. Wie weet werkt het. Succes :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...