st0rm Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 is er een programma ofzow voor tags?? zodat je die kan vinden alvast bedankt Reageren
tjoef Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Dit misschien? Bewerkt: 12 april 2008 door tjoef Reageren
Jay; Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Op deze pagina van WikiGTA vind je alle tags op een rijtje. Er staat hoe je stap voor stap naar een tag toe kan, waar het zich bevind en uiteraard wat screenshots. Veel succes! Bewerkt: 12 april 2008 door Jay; Reageren
st0rm Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Op deze pagina van WikiGTA vind je alle tags op een rijtje. Er staat hoe je stap voor stap naar een tag toe kan, waar het zich bevind en uiteraard wat screenshots. Veel succes! ja dat ik ook ma ik moet er nog 1 en ik weet niet welke Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Gebruik dan het programma SAMA. Dat kan je hier downloaden. Reageren
Jay; Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Zelf denk ik dat er niets ander op zit om ze allemaal langs te gaan. Je kunt met de vindplaats-map bijvoorbeeld uitprinten en elke keer als je langs een tag bent geweest hem afvinken. In de loop van tijd heb je er steeds minder over en is de kans groter dat je juist die tag tegenkomt die je nog niet gehad hebt. Ook kun je je savegame plaatsen in de hoop dat er iemand is die ze allemaal langs wil gaan voor je. Ik zou anders ook geen oplossing weten. Reageren
st0rm Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 allemaal bedankt:) heb hem gevonden Reageren
steintje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 ik zal hem uit gaan printen heb ik ook gedaan en dan van tag 1 naar tag 100 zodat je er niet een overslaat. >>> Door GTA-Sheep: Dat zegt Jay ook al en bovendien heeft de topicstarter ze inmiddels allemaal gevonden<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.