Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Op deze pagina van WikiGTA vind je alle tags op een rijtje. Er staat hoe je stap voor stap naar een tag toe kan, waar het zich bevind en uiteraard wat screenshots. Veel succes!

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Op deze pagina van WikiGTA vind je alle tags op een rijtje. Er staat hoe je stap voor stap naar een tag toe kan, waar het zich bevind en uiteraard wat screenshots. Veel succes!

ja dat ik ook ma ik moet er nog 1 en ik weet niet welke

Geplaatst:

Zelf denk ik dat er niets ander op zit om ze allemaal langs te gaan. Je kunt met de vindplaats-map bijvoorbeeld uitprinten en elke keer als je langs een tag bent geweest hem afvinken. In de loop van tijd heb je er steeds minder over en is de kans groter dat je juist die tag tegenkomt die je nog niet gehad hebt. Ook kun je je savegame plaatsen in de hoop dat er iemand is die ze allemaal langs wil gaan voor je. Ik zou anders ook geen oplossing weten.

Geplaatst:

ik zal hem uit gaan printen heb ik ook gedaan en dan van tag 1 naar tag 100 zodat je er niet een

overslaat.

>>> Door GTA-Sheep: Dat zegt Jay ook al en bovendien heeft de topicstarter ze inmiddels allemaal gevonden<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...