Jump to content

Met politiepakje in area 69?

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je 100% met Barbara hebt, krijg je een politiepakje in je kast.

Nu is mijn vraag: kun je met dat politiepakje zonder Wanted Level te krijgen Area 69 binnen lopen of Easter Bassin? ^_^

Geplaatst:

Dit staat naar mijn denken duidelijk op WikiGTA klikje

Maar het politiepak is gewoon een kledingstuk, je kan het wel gebruiken voor de Vigilantemissies. Dan zie je er als een echt agent uit

Geplaatst:
jamme rdat je niet in de legerbasis kan maar zou die poort kunnen open gaan dan ?

Nee, er is wel een soort deurtje aan de oostkant van de basis die later in het spel opengaat. De grote poort gaat niet open ;) .

Geplaatst:

ik ben 1 keer in area 69 geweest. Ik was in Hemel A ofzow. Toen viel ik naar beneden en kwam ik in area 69 terecht, maar daar was niet veel te zien. Dus je kan er verder niks mee.

Geplaatst:
ik ben 1 keer in area 69 geweest. Ik was in Hemel A ofzow. Toen viel ik naar beneden en kwam ik in area 69 terecht, maar daar was niet veel te zien. Dus je kan er verder niks mee.

je zal er ook eens in komen met een missie

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik denk wel dat die deur open kan gaan hoor ik kan het mis hebben maar volgens mij werkt de deur naar de parkeerplaats van de cargobob,tank en al die militaire voertuigen alleen als je zelf met een militairistisch voertuig de revue komt gepasseerd. Dus als je met een tank komt zal die poort wel opengaan denk ik. of met een patriot.

Correct me if i'm wrong :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...