Basssss Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Als je 100% met Barbara hebt, krijg je een politiepakje in je kast. Nu is mijn vraag: kun je met dat politiepakje zonder Wanted Level te krijgen Area 69 binnen lopen of Easter Bassin? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Nee In VC kon dit wel bij die legerbasis. Reageren
King of San Andreas Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Dit staat naar mijn denken duidelijk op WikiGTA klikje Maar het politiepak is gewoon een kledingstuk, je kan het wel gebruiken voor de Vigilantemissies. Dan zie je er als een echt agent uit Reageren
js007 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 jamme rdat je niet in de legerbasis kan maar zou die poort kunnen open gaan dan ? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 jamme rdat je niet in de legerbasis kan maar zou die poort kunnen open gaan dan ? Nee, er is wel een soort deurtje aan de oostkant van de basis die later in het spel opengaat. De grote poort gaat niet open . Reageren
LSG_Pascal Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 via een bug is het wel mogenlijk, kijk maar op wikigta, ik weet eht ook niet meer uit mijn hoofd. Reageren
js007 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 aan de andere kand is er een zwakke plek maar je kan dan niet gaan in het midden van area 69 Reageren
Kloep Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 ik ben 1 keer in area 69 geweest. Ik was in Hemel A ofzow. Toen viel ik naar beneden en kwam ik in area 69 terecht, maar daar was niet veel te zien. Dus je kan er verder niks mee. Reageren
js007 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 ik ben 1 keer in area 69 geweest. Ik was in Hemel A ofzow. Toen viel ik naar beneden en kwam ik in area 69 terecht, maar daar was niet veel te zien. Dus je kan er verder niks mee. je zal er ook eens in komen met een missie Reageren
Tsirapo Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik denk wel dat die deur open kan gaan hoor ik kan het mis hebben maar volgens mij werkt de deur naar de parkeerplaats van de cargobob,tank en al die militaire voertuigen alleen als je zelf met een militairistisch voertuig de revue komt gepasseerd. Dus als je met een tank komt zal die poort wel opengaan denk ik. of met een patriot. Correct me if i'm wrong Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.