Klus Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Hoe verdien ik zo snel mogelijk geld voor een huis met een garage te kunnen kopen, voor die enorme geld-truc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Voor de PC heb je een trainer voor geld maar je kunt natuurlijk ook taxi-missies doen etc... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Voor de PC heb je een trainer voor geld maar je kunt natuurlijk ook taxi-missies doen etc... Hidden Packages zoeken, op het eerste eiland liggen er precies 40, dat levert je al gelijk $4000 op. (100 per HP) Als je eventueel cheat kun je een tank spawnen en Viligantelevel doen, na 5 levels stroomt het geld gewoon binnen. Bewerkt: 12 april 2008 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Voor de PC heb je een trainer voor geld maar je kunt natuurlijk ook taxi-missies doen etc... Hidden Packages zoeken, op het eerste eiland liggen er precies 40, dat levert je al gelijk $4000 op. (100 per HP) Als je eventueel cheat kun je een tank spawnen en Viligantelevel doen, na 5 levels stroomt het geld gewoon binnen. Hidden Packages ^^Even de link aangepast... Er komen automatisch vreemde tekens in de url, hij doet het niet... Bewerkt: 12 april 2008 door hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Zoals al eerder vermeld kan je Hidden Packages verzamelen, al verdien je daar niet veel mee. Naast HP's zijn er ook nog andere collectables, zoals Rampages, Unique Stunt Bonusses en Robberies. Ik vind dit eerlijk gezegt nogal traag om geld mee te verdienen. De goede geldverdieners zijn Taxi Driver, Paramedic, Vigilante, Fire Fighter, en nog vele andere. Challenges, Chopper Checkpoints, Top Fun, Stadium Events, ... Natuurlijk kan je ook gewoon missie's doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Volgens mij had iemand op dit forum ook een geldtrainer gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Wel zeker is dat er een bestaadt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 bij firefichter stroomt het geld ook binnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) ik rij ook wel van die paaltjes om die daar bij downtown zijn komt er ook geld te liggen bij mij komt er wel wat meer te liggen bijvoorbeeld 100$ of 500$ Bewerkt: 12 april 2008 door gta fan1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 ik rij ook wel van die paaltjes om die daar bij downtown zijn komt er ook geld te liggen Die 50 dollar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 In "het handige trucjes topic" van GTA Vice City Stories. Had iemand een tip om veel geld te verdienen, ik weet niet of het ook in het gewone Vice City werkt. Maar het ging in iedergeval zo. Dat als je opslaat, en het spel weer laadt. Dat er dan 6 uur voorbij is gegaan. Als je nou 1 bedrijf hebt gekocht. en je laadt het spel 4x is er 24 uur voorbij. En ligt er weer het volle geld bij je bedrijf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 In "het handige trucjes topic" van GTA Vice City Stories. Had iemand een tip om veel geld te verdienen, ik weet niet of het ook in het gewone Vice City werkt. Maar het ging in iedergeval zo.Dat als je opslaat, en het spel weer laadt. Dat er dan 6 uur voorbij is gegaan. Als je nou 1 bedrijf hebt gekocht. en je laadt het spel 4x is er 24 uur voorbij. En ligt er weer het volle geld bij je bedrijf. Nou, dit werkt dus niet. Je zal 24 ingame-uren moeten spelen, dat zijn dus 24 reallife-minuten, vooraleer je een volle asset kunt ophalen. In VCS zal je trouwens geen asset moeten ophalen, maar zal het vanzelf bij je geld komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v.c. gangster Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 De beste manier vind ik om naar DownTown ofzow... te racen en daar die paaltjes omver te rijden. Je verdient er best veel mee (alleen het duurt zow lang) Of naar de race-stadion te gaan, en dan rond de tijd als de race is afgelopen...Dan zijn er veel mensen (met veel geld, meestal). mijn manier Succes met de manieren!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 Hoe kun je dan weten wanneer die races zijn afgelopen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.