Jump to content

Geld verdienen

Klus

Recommended Posts

Voor de PC heb je een trainer voor geld maar je kunt natuurlijk ook taxi-missies doen etc...

Hidden Packages zoeken, op het eerste eiland liggen er precies 40, dat levert je al gelijk $4000 op. (100 per HP)

Als je eventueel cheat kun je een tank spawnen en Viligantelevel doen, na 5 levels stroomt het geld gewoon binnen.

Bewerkt: door Basssss
Delen op andere websites

Voor de PC heb je een trainer voor geld maar je kunt natuurlijk ook taxi-missies doen etc...

Hidden Packages zoeken, op het eerste eiland liggen er precies 40, dat levert je al gelijk $4000 op. (100 per HP)

Als je eventueel cheat kun je een tank spawnen en Viligantelevel doen, na 5 levels stroomt het geld gewoon binnen.

Hidden Packages

^^Even de link aangepast...

Er komen automatisch vreemde tekens in de url, hij doet het niet...

Bewerkt: door hackman
Delen op andere websites

Zoals al eerder vermeld kan je Hidden Packages verzamelen, al verdien je daar niet veel mee. Naast HP's zijn er ook nog andere collectables, zoals Rampages, Unique Stunt Bonusses en Robberies. Ik vind dit eerlijk gezegt nogal traag om geld mee te verdienen.

De goede geldverdieners zijn Taxi Driver, Paramedic, Vigilante, Fire Fighter, en nog vele andere. :)

Challenges, Chopper Checkpoints, Top Fun, Stadium Events, ...

Natuurlijk kan je ook gewoon missie's doen.

Delen op andere websites

ik rij ook wel van die paaltjes om die daar bij downtown zijn komt er ook geld te liggen :tu:

bij mij komt er wel wat meer te liggen bijvoorbeeld 100$ of 500$

Bewerkt: door gta fan1
Delen op andere websites

In "het handige trucjes topic" van GTA Vice City Stories. Had iemand een tip om veel geld te verdienen, ik weet niet of het ook in het gewone Vice City werkt. Maar het ging in iedergeval zo.

Dat als je opslaat, en het spel weer laadt. Dat er dan 6 uur voorbij is gegaan. Als je nou 1 bedrijf hebt gekocht. en je laadt het spel 4x is er 24 uur voorbij. En ligt er weer het volle geld bij je bedrijf.

Delen op andere websites

In "het handige trucjes topic" van GTA Vice City Stories. Had iemand een tip om veel geld te verdienen, ik weet niet of het ook in het gewone Vice City werkt. Maar het ging in iedergeval zo.

Dat als je opslaat, en het spel weer laadt. Dat er dan 6 uur voorbij is gegaan. Als je nou 1 bedrijf hebt gekocht. en je laadt het spel 4x is er 24 uur voorbij. En ligt er weer het volle geld bij je bedrijf.

Nou, dit werkt dus niet. :7

Je zal 24 ingame-uren moeten spelen, dat zijn dus 24 reallife-minuten, vooraleer je een volle asset kunt ophalen.

In VCS zal je trouwens geen asset moeten ophalen, maar zal het vanzelf bij je geld komen.

Delen op andere websites

De beste manier vind ik om naar DownTown ofzow... te racen en daar die paaltjes omver te rijden.

Je verdient er best veel mee (alleen het duurt zow lang)

Of naar de race-stadion te gaan, en dan rond de tijd als de race is afgelopen...Dan zijn er veel mensen (met veel geld, meestal).

:Y mijn manier :Y

Succes met de manieren!!! :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...