Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe kan je meer Vliegtuigen laten Rond vliegen

Doe je dit in Popcycle.dat

Zoal Pet 100 car 100 cop 100 is er ook een code voor meer Vliegtuigen??

Edit:

je ziet toch wel eens van die Vliegtuigen in de lucht zonder dat jij der in zit gewoon van dei vliegtuigen

hoe krijg je daar van meer in de lucht.

want nu zie ik er nooit eentje en het is leuk om er een uit de lucht te schieten dus vroeg ik me af hoe dat moet

Bewerkt: door eeyk
Geplaatst:

Volgens mij is dat wel mogenlijk, Maar ik weet het niet zeker, Het is je eigen verantwoordelijkheid als er iets mis gaat ;)

Geplaatst:
Volgens mij is dat wel mogenlijk, Maar ik weet het niet zeker, Het is je eigen verantwoordelijkheid als er iets mis gaat ;)

Dat geef niks ik heb de cd bij de hand en zo dus indien het fout gaat Herinstaller ik het gewoon maar ik ben bezig met

Eigen mapping mod te maken ben goed onder weg maar ik wil meer Vliegtuigen over het land hebben.

Geplaatst:

Dat geef niks ik heb de cd bij de hand en zo dus indien het fout gaat Herinstaller ik het gewoon maar ik ben bezig met

Eigen mapping mod te maken ben goed onder weg maar ik wil meer Vliegtuigen over het land hebben.

Weet iemand Hoe Dit moet..?

Geplaatst:

Weet iemand Hoe Dit moet..?

het is me nog niet Gelukt Weet iemand hoe dit moet ik heb alle .dat bestanden bekeken!

Geplaatst:
Geen idee, maar ik zou trouwens wel willen weten hoe dat bestand in elkaar zit... :7

Iemand :tu: Srry voor deze reacties maar ander verdwijnt deze topic heelemaal onderaan!.

Geplaatst:
Iemand :tu: Srry voor deze reacties maar ander verdwijnt deze topic heelemaal onderaan!.
Snap ik, maar iets meer geduld is ook welkom. Ik moet dus concluderen dat je popcycle verandert hebt maar dat dat niks uithaalt? Je hebt namelijk nergens echt duidelijk gezegd dat je het geprobeerd hebt.
Geplaatst:
Snap ik, maar iets meer geduld is ook welkom. Ik moet dus concluderen dat je popcycle verandert hebt maar dat dat niks uithaalt? Je hebt namelijk nergens echt duidelijk gezegd dat je het geprobeerd hebt.

je ziet toch wel eens van die Vliegtuigen in de lucht zonder dat jij der in zit gewoon van dei vliegtuigen

hoe krijg je daar van meer in de lucht.

want nu zie ik er nooit eentje en het is leuk om er een uit de lucht te schieten dus vroeg ik me af hoe dat moet

Geplaatst:

Jahaa, dat snap ik allemaal wel. Maar heb je nu wel of niet geprobeerd pocycle.dat te veranderen (en werkte dit)? Heb je uberhaupt in dat bestand gekeken?

Geplaatst:
Jahaa, dat snap ik allemaal wel. Maar heb je nu wel of niet geprobeerd pocycle.dat te veranderen (en werkte dit)? Heb je uberhaupt in dat bestand gekeken?

ik heb in het bestand gekeken want ik maak een mod

Deze bestande heb ik gekeken

Popcycle.dat

pedstats.dat

ped.dat

shopping.dat

LOADSCS.txd

American.gxt

water.dat

water1.dat

in ped staat wel AirCrew maar daar bedoelen ze mee de Mensen Van het vliegveld

Geplaatst:

Ik durf het niet hardop te zeggen, maar volgensmij zijn vliegtuigen paths. Een uitgebreide tutorial over paths, kun je hier vinden.

Anders denk ik, dat het via de SCM gaat (Zoals de SCM paths).

Succes,

Apple-Mac :tu:

Geplaatst:
Ik durf het niet hardop te zeggen, maar volgensmij zijn vliegtuigen paths. Een uitgebreide tutorial over paths, kun je hier vinden.

Anders denk ik, dat het via de SCM gaat (Zoals de SCM paths).

Succes,

Apple-Mac :tu:

laatmaar dan dit wordt niks

ik snap het niet eens ik snap dat het iets met Nodes te maken heeft maar verder snap ik het niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...