steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 hoe kan ik de lange introductie bekijken van 21 minuten. als ik het spel opstart niet en als ik new game doe ook niet of kan je die alleen maar zien als je hem installeert. Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Als je een nieuwe game maakt krijg je altijd als eerst de intro. Bij het vliegveld enzovoorts. Daarna kan je de eerste missie spelen. Veel plezier. PS: Hij staat volgens mij ook wel op youtube. Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Die valt niet via het spel zelf te bezichtigen. Je kunt deze alleen via de Special Edition (die kreeg je als je hem op de releasedatum kocht) krijgen. Hij is inmiddels ook via videosites als Google Video en YouTube te bekijken. Part 1 Part 2 Veel kijkplezier @ hierboven: Fout, dat is de intro van GTA San Andreas. 'The Introduction' is het verhaal vóór het spel Bewerkt: 12 april 2008 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.