melizardman Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 ik ben sinds kort begonnen aan crysis sandbox, maar dan zie ik op die youtube filmpjes dat er allemaal tornado's en dergelijke krachten (waarschijnlijk zwaartekracht die een andere richting op werkt) in voor komen. maar die kan ik niet vinden. de meeste dingen staan onder de catagorie archetype entity, maar ik heb ook onder misc gekeken maar ik krijg geen tornado.... kan iemand mij vertellen waar ik die kan vinden?? alvast bedankt! Reageren
FerryN Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 ik ben sinds kort begonnen aan crysis sandbox,maar dan zie ik op die youtube filmpjes dat er allemaal tornado's en dergelijke krachten (waarschijnlijk zwaartekracht die een andere richting op werkt) in voor komen. maar die kan ik niet vinden. de meeste dingen staan onder de catagorie archetype entity, maar ik heb ook onder misc gekeken maar ik krijg geen tornado.... kan iemand mij vertellen waar ik die kan vinden?? alvast bedankt! Kan dit je helpen? Klikkerdeklik Greetz Reageren
melizardman Geplaatst: 18 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) ik krijg de site niet geopend... ook niet als ik gewoon www.incrysis.com in typ krijg ik hem niet geopend Bewerkt: 18 april 2008 door melizardman Reageren
Smerch MRLS Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Youtube en doen zoek je voor Tutorials Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.