pax Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Hallo! Ik heb een vraagje, Ik heb een leuke mod gevonden die ik graag zou willen. Alleen die auto zit al over een gemodde auto namelijk copcarru. Kan ik nu die FBI Auto renamen naar FBIRanch of gaat dat dan fout? en blijven de en hoe moet ik deze: POLRANGER 1600.0 4500.0 2.0 0.0 0.3 -0.1 75 1.05 0.78 0.52 5 200.0 28.0 10.0 4 P 11.1 0.53 0 35.0 2.0 0.12 0.0 0.20 -0.12 0.5 0.0 0.2 0.24 25000 40000000 10200008 0 1 0 deze: copcarru, 1,0, 13,0 en deze: 599, copcarru, copcarru, car, POLRANGER, RANGER, null, ignore, 10, 0, 0, -1, 0.7, 0.7, -1 lijn dan veranderen naar FBIRanch? Bedankt! Bewerkt: 12 april 2008 door pax Reageren
K.O. Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Zoals ik het begrijp heb je ooit al eerder een auto, copcarru, gemod. Nu heb je een mod die ook bedoeld is om copcarru te overschrijven, terwijl je ze allebei tegelijk in het spel wilt hebben. In dat geval kun je, in de meeste gevallen dacht ik, gewoon de .dff en .txd bestandjes hernoemen naar een ander voertuig dat je wilt vervangen. In de handling/data files verander je dan gewoon de getallen achter het voertuig dat je nu hebt vervangen. Reageren
pax Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Dat is precies wat ik bedoelde. Heel erg bedankt! Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Laat me weten of het werkt, want ik heb eens gelezen op dit forum dat dat niet kan.... Reageren
K.O. Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Laat me weten of het werkt, want ik heb eens gelezen op dit forum dat dat niet kan....Wanneer je een mod download die slechts textures vervangt, is dit inderdaad niet mogelijk, omdat de meeste modellen anders van opbouw zijn en de textures er dan niet oppassen. Bij een mod die een .txd en een bijbehorende .dff bevat, zou je echter probleemloos die kunnen verwisselen, tenzij je een helicopter door een motor o.i.d. vervangt, maar dat spreekt voor zich lijkt me. Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik kom nog wel eens mods tegen die de Infernus of Turismo vervangen, en dat wil ik niet. Zou ik dan ook gewoon de naam van de gedownloade TXD en DFF bestanden kunnen veranderen naar bijvoorbeeld, Perrenial? En gaat die dan ook snel, of blijft ie de snelheid van de Perrenial houden? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik kom nog wel eens mods tegen die de Infernus of Turismo vervangen, en dat wil ik niet. Zou ik dan ook gewoon de naam van de gedownloade TXD en DFF bestanden kunnen veranderen naar bijvoorbeeld, Perrenial? En gaat die dan ook snel, of blijft ie de snelheid van de Perrenial houden? Als je een auto qua textures en models mod blijft de snelheid hetzelfde. Als je in de data bestanden dingen gaat veranderen zal hij sneller etc gaan. De snelheid zit in het bestandje 'Handling.cfg', die vind je in de map 'Data'. Meestal staat in de readme van de mod welke lijnen je moet vervangen in de handling.cfg om de snelheid van de gemodde auot te krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.