Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heey mensen ik heb zo juist photoshop CS2 gedownload maar ik kan er niet mee egt overweg komen ik weet niet hoe je tekst moet maken er mee met lettertype.

Dus help me

GreetZz raymono

Bewerkt: door raymono
Geplaatst:

Het was niet echt nodig om een nieuw topic aan te maken. Je kon evengoed verder gaan in je vorige topic. :duh:

Maar swat, je bent helemaal nieuw in Photoshop, dus dan raad ik je aan om de Adobe Photoshop Guide eens door te lezen. Volgens mij zijn het wel screens van de oudere Photoshop, maar normaal zal je het wel begrijpen. ;)

Mocht je, na het lezen van deze gids, nog problemen hebben dan kan je het hier natuurlijk nog altijd vragen.

Geplaatst:
Het was niet echt nodig om een nieuw topic aan te maken. Je kon evengoed verder gaan in je vorige topic. :duh:

Maar swat, je bent helemaal nieuw in Photoshop, dus dan raad ik je aan om de Adobe Photoshop Guide eens door te lezen. Volgens mij zijn het wel screens van de oudere Photoshop, maar normaal zal je het wel begrijpen. ;)

Mocht je, na het lezen van deze gids, nog problemen hebben dan kan je het hier natuurlijk nog altijd vragen.

Heey kijk ik dee bij die tpic van hem dee ik bladeren en dan uploaden en toen zij die iets raars weet niet meer wat maarja kan je me der ff mee helpen ??

Geplaatst:

Ik weet niet precies wat je bedoelt maar ik denk dat je het hebt over je signature in je handtekening. Hij zal waarschijnlijk iets te groot zijn geweest. Ook kan je een probleem hebben met het downloaden van brushes. Hier is natuurlijk altijd wel een oplossing voor maar ik raad je aan wat specifieker te zijn. Het is namelijk niet echt duidelijk wat je probleem precies is.

Geplaatst:

Je bedoelt waarschijnlijk dat je hem niet kan uploaden met een host, niet?

Wel, als eerste moet je er dan voor zorgen dat de signature is opgeslagen als een .jpeg, .png of iets dergelijks bestand. Geen .psd! Dit doe je door Save As ([Ctrl] + [shift] + ) en dan klik je bij Formaat: een goede extensie aan. Nadat je het in één van die extensies hebt opgeslagen, kan je het uploaden met Imageshack of iets dergelijks. Hier staat in de 6de FAQ duidelijk uitgelegd hoe dat moet. ;)

• 2 maanden later...
Geplaatst:
Je bedoelt waarschijnlijk dat je hem niet kan uploaden met een host, niet?

Wel, als eerste moet je er dan voor zorgen dat de signature is opgeslagen als een .jpeg, .png of iets dergelijks bestand. Geen .psd! Dit doe je door Save As ([Ctrl] + [shift] + ) en dan klik je bij Formaat: een goede extensie aan. Nadat je het in één van die extensies hebt opgeslagen, kan je het uploaden met Imageshack of iets dergelijks. Hier staat in de 6de FAQ duidelijk uitgelegd hoe dat moet. ;)

Waar kan je die guide downloaden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...