sjaakminaak Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Hallo medegamers. Ik heb info gevonden over vogels. In het spel zal zekers een vogel zitten, het is geen duif. Maar het is een lepelaar. Om alvast indruk te krijgen van lepelaar kijkt u hier. http://www.beleefdelente.nl/lepelaar Het is dus een vogel van nieuwe tijd. Deze vogel is nog nooit eerder voorgekomen in GTA, dus dit is een ware belevenis. info: Hij is wit:D Hij is zo groot als een ooievaar:D Hij is zeldzaam:D Hij woont in riet:D : dit betekent dat er ook riet komt in GTA, laat meteen even horen wat je ervan vindt;riet. Nou, ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben over deze bijzondere vogel. Groet Sjaak
nljesse Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 ik heb ergens gelezen (weet niej waar ) dat als je ze dood schieten ontploffen
martijnn Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Voor wat voor onzin kun je een topic aanmaken?
sjaakminaak Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Dat klopt. Alleen het schieten op de lepelaar mag niet! Omdat dit een beschermde diersoort is.
Biocount Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Dat klopt. Alleen het schieten op de lepelaar mag niet! Omdat dit een beschermde diersoort is. Owh dan neem ik me knuppel wel mee.. Nee respect voor de natuur.. maar helaas waarderen weinig mensen op dit forum dit soort topics.
sjaakminaak Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Hallo, GTAers. In het spel zit ook riet. Wat vinden jullie hiervan. Laat maar horen.!
Metiz Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Rofl is niet echt boeiend een vogel is een vogel man .. BRON? Bewerkt: 12 april 2008 door Metiz
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 alsjeblieft waar slaat dit in vredesnaam op?
sjaakminaak Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 bron is : de lepelaar, die leeft en slaapt in riet
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 bron is : de lepelaar, die leeft en slaapt in riet waar heb je het over? lepelaar?
Biocount Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 bron is : de lepelaar, die leeft en slaapt in riet waar heb je het over? lepelaar? De lepelaar is een vogelsoort.
js007 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 bron is : de lepelaar, die leeft en slaapt in riet wie slaapt er in het riet ik snap het niet bedoel je niet riet dat je het kan pakken en maar slaan met een rietstok
Metiz Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Dit kan je toch echt niet menen .. Dus omdat playboy X een t-shirt aanheeft met verschillende kleuren zijn er hippy's in het spel ?
Recommended Posts