martijnn Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Dit kan je toch echt niet menen .. Dus omdat playboy X een t-shirt aanheeft met verschillende kleuren zijn er hippy's in het spel ? Tsja, heb gehoord dat er mogelijk velgen in de game zitten.
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Uit de screens kan je opmaken of er wel of geen riet in zit , ik let er iedergeval niet op!
sjaakminaak Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Maar het is wel realistisch. Dat riet.
joppie Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Hoe weet je nou dat het geen duif is... En hoe ken je dan zien dat het een lepelaar is als je die 'duif' nog geen eens hebt gezien... Ik heb nog noit een duif op een screen gezien hoor.
Doomsdayer Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 bron is : de lepelaar, die leeft en slaapt in riet waar heb je het over? lepelaar? Idd heb je ook nog boeiende topics Offtopic: Let jij daar echt op tzal mij wat interesseren of er een lepelaar in zit of niet MIJN MENING
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Hup, maak ook maar meteen een topic aan of de zuid-chinese strondkakvlieger erin zit
sjaakminaak Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Sorry, maar die lijkt niet op de lepelaar. Dus het zal hem wel niet zijn.
Doomsdayer Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Dat is al het 2e topic dat je gemaakt hebt OVER VOGELS
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Dat is al het 2e topic dat je gemaakt hebt OVER VOGELS en de 20ste onzinnige topic van vandaag
Kai-ShockWave Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Hup, maak ook maar meteen een topic aan of de zuid-chinese strondkakvlieger erin zit Sorry, maar die lijkt niet op de lepelaar. Dus het zal hem wel niet zijn. Ow jawel hoor Alleen de zuid-chinese stronkakvlieger heeft een drol op ze kop, voor de rest lijken ze erg op elkaar Bewerkt: 12 april 2008 door Kai-ShockWave
steintje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 haha ik kom niet bij van het lachen. dit is gewoon triest.
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Er is geen bewijs dat de vogels die tot nu toe zijn waargenomen in trailers en screens van GTAIV daadwerkelijk 'Lepelaars' zijn. Je zij tevens dat er riet in het spel voor zou komen, omdat ze daarin zouden wonen. Dit klopt enigzins, maar ga er nou maar niet vanuit dat er rietvelden in NYC/LC liggen. En je leukste opmerking over het feit dat de lepelaar beschermd is, en we er niet op mogen schieten? Dan zit je toch in het verkeerde topic. Bekijk de trailers nog eens goed, kijk goed naar de wapens, en merk dan op dat GTA4 een geweldadig schietspel is, en geen spelletje in samewerking met het WNF.
Dastard Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 ZIELIG. Dus wat ga je doen? Rockstar, een giganten label aanklagen? Zet alvast je spullen op straat Het is maar een spel, tss
Dutchy3010 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Dit soort reacties zijn toch nergens voor nodig? Welgeteld 1 serieus antwoord... Het topic is inderdaad niet bepaald een interessant discussiepunt, daarom sluit ik hem ook. Zo'n topic openen is veel minder erg, als het volspammen van onzin van dat betreffende topic. Overigens is dit topic samengevoegd met dat over "riet", omdat het min of meer met elkaar overeen komt.
Recommended Posts