Jump to content

Vogels zeer boeiend nieuw vogelnieuws.

Recommended Posts

Geplaatst:
Dit kan je toch echt niet menen ..

Dus omdat playboy X een t-shirt aanheeft met verschillende kleuren zijn er hippy's in het spel ?

Tsja, heb gehoord dat er mogelijk velgen in de game zitten.

Geplaatst:

Uit de screens kan je opmaken of er wel of geen riet in zit :duh:, ik let er iedergeval niet op!

Geplaatst:

Hoe weet je nou dat het geen duif is...

En hoe ken je dan zien dat het een lepelaar is als je die 'duif' nog geen eens hebt gezien... :ch:

Ik heb nog noit een duif op een screen gezien hoor.

Geplaatst:
bron is : de lepelaar, die leeft en slaapt in riet

waar heb je het over? lepelaar?

Idd heb je ook nog boeiende topics :ch: Offtopic: Let jij daar echt op tzal mij wat interesseren of er een lepelaar in zit of niet :cab:

MIJN MENING :duh:

Geplaatst:

Hup, maak ook maar meteen een topic aan of de zuid-chinese strondkakvlieger erin zit :duh:

Geplaatst:

Sorry, maar die lijkt niet op de lepelaar. Dus het zal hem wel niet zijn.

Geplaatst:
Dat is al het 2e topic dat je gemaakt hebt :duh: OVER VOGELS

en de 20ste onzinnige topic van vandaag

Geplaatst: (bewerkt)
Hup, maak ook maar meteen een topic aan of de zuid-chinese strondkakvlieger erin zit :duh:
Sorry, maar die lijkt niet op de lepelaar. Dus het zal hem wel niet zijn.

Ow jawel hoor :duh:

Alleen de zuid-chinese stronkakvlieger heeft een drol op ze kop, voor de rest lijken ze erg op elkaar :ch:

lepelaar_spoon-bird.jpg

3434er6.png

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Er is geen bewijs dat de vogels die tot nu toe zijn waargenomen in trailers en screens van GTAIV daadwerkelijk 'Lepelaars' zijn. Je zij tevens dat er riet in het spel voor zou komen, omdat ze daarin zouden wonen.

Dit klopt enigzins, maar ga er nou maar niet vanuit dat er rietvelden in NYC/LC liggen. En je leukste opmerking over het feit dat de lepelaar beschermd is, en we er niet op mogen schieten? Dan zit je toch in het verkeerde topic. Bekijk de trailers nog eens goed, kijk goed naar de wapens, en merk dan op dat GTA4 een geweldadig schietspel is, en geen spelletje in samewerking met het WNF.

Geplaatst:

ZIELIG.

Dus wat ga je doen? Rockstar, een giganten label aanklagen?

Zet alvast je spullen op straat :7

Het is maar een spel, tss :duh:

Geplaatst:

Dit soort reacties zijn toch nergens voor nodig? Welgeteld 1 serieus antwoord...

Het topic is inderdaad niet bepaald een interessant discussiepunt, daarom sluit ik hem ook. Zo'n topic openen is veel minder erg, als het volspammen van onzin van dat betreffende topic.

Overigens is dit topic samengevoegd met dat over "riet", omdat het min of meer met elkaar overeen komt.

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...