Jump to content

Gta Sa Mod werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

ik heb een tijdje terug een mod geïnstalleerd voor SA genaamd: ''Gostown6''. Alleen hij doet het dus niet, als ik nu gta Sa opstart en ik klik op save game of gewoon nieuw spel starten dan valt Sa uit en keert terug naar Windows, later krijg ik een foutenraport. Ik wil heel graag weer SA spelen, alleen wil ik hem niet opnieuw installeren omdat ik er meerdere mods van auto's op heb staan (die het wel gewoon goed deden) Hoe los ik dit op?

Geplaatst: (bewerkt)
Als de Main.Scm is aangepast zullen de savegames niet werken, je zult dan een neiuwe moeten maken...

Het probleem is dat mijn hele Gta Sa niet werkt het enige wat nu nog werkt is het hoofdmenu... Ik kan dus eingelijk niks beginnen. Ik weet ook niet meer waar die mod staat (of ik heb hem heel lang geleden is verwijderd) had hem namelijk gewoon ergends in ''Gta Sa User Files'' tussen gepropt...

Bewerkt: door Global
Geplaatst:
herïnstalleer hem dan...

Ben juist bang dat ik dan al mijn ''andere'' mods kwijt raak, heb er onwijs veel auto's mods en kleding in, die het altijd goed deden.

Geplaatst:

Als je een mod gedownload (niet geïnstalleerd) hebt komt er automatisch een map met de onderdelen van de mod... Lees de README daar staat waar je de bestanden in moet doen... Als er bijvoorbeeld in de README staat, Place Mod.Scm in the map Skins... dan ga je in de map Skins kijken en verwijder je Mod.Scm... Dan verwijder je alle onderdelen van de mod en dan zou het klaar moeten zijn...

Geplaatst:
Als je een mod gedownload (niet geïnstalleerd) hebt komt er automatisch een map met de onderdelen van de mod... Lees de README daar staat waar je de bestanden in moet doen... Als er bijvoorbeeld in de README staat, Place Mod.Scm in the map Skins... dan ga je in de map Skins kijken en verwijder je Mod.Scm... Dan verwijder je alle onderdelen van de mod en dan zou het klaar moeten zijn...

Ik kan niks meer vinden van de mod ''Gostown6'' heb alles al verwijderd ook in het het progje ''ImgTool'' (waar je dus ook skins enz hebt staan) dus heb ik er ook geen readme bestand van... En toch staat hij blijkbaar nog in mijn spel...

Wacht, dat hoeft misschien niet. Mogelijk probleem kan de versie zijn, alleen heb je al andere modificaties geïnstalleerd. Als je het zeker weet mag je het overslaan, mocht je het toch willen proberen:

Je download dit programmaatje, de patch. Als je hem gedownload hebt dan moet je hem opstarten. Klik een paar keer op 'Next' en selecteer je GTA San Andreas map. Standaard zal er al een locatie staan, als je GTA San Andreas op die locatie hebt geïnstalleerd kan je meteen door; anders moet je even je GTA San Andreas-locatie opzoeken via de knop 'Bladeren'. Zorg dat 'gta_sa.exe' in die map staat, anders krijg je een foutmelding. Als je de goede map gekozen hebt druk je weer een paar keer op 'Next'. De patch zal nu z'n werk doen.

Weet je het zeker, dan is er misschien een andere oplossing. Ga eens naar de map 'Mijn Documenten', en ga dan naar de map 'GTA San Andreas User Files'. In deze map zal het bestandje 'gta_sa.set' staan, waar je instellingen worden opgeslagen (denk aan controls, Draw Distance et cetera). Verwijder het eens en je instellingen zullen zijn gereset. Het klinkt vreemd, maar dit wil nog wel eens de oplossing voor de vreemdste dingen zijn.

Succes :)

Bewerkt: door VWO-er

Ik heb de patch geprobeerd maar op het einde kreeg ik te lezen: '' Nothing to do! The files are already updated.''

Daarna heb ik geprobeerd ''Gta_sa.set'' te verwijderen, ook dit heeft geen invloed.

Dus moet ik hem dan toch verwijderen? Als ik hem dan moet verwijderen moet ik dan ook de hele map

''gta sa user files'' verwijderen?

Edit:

heb nog even een screen gemaakt van de foutmelding:

naamloosgo7.jpg

Bewerkt: door Global

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...