Jump to content

Sixaxis Motion-censor

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je bijvoorbeeld je controller van je Ps3 schuin houd, dat je Ps3 daar op reageert. Voorbeeld: Je vliegt in een vliegtuig, en je houd je controller scheef naar rechts. Dan zal je vliegtuig ook naar rechts vliegen ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
Als je bijvoorbeeld je controller van je Ps3 schuin houd, dat je Ps3 daar op reageert. Voorbeeld: Je vliegt in een vliegtuig, en je houd je controller scheef naar rechts. Dan zal je vliegtuig ook naar rechts vliegen ^_^

Ben je met een soort belangrijke missie bezig, waarin je met een vliegtuig ergens naar toe moet vliegen.

Staat je leuke vriend achter je, die laat jou flink schrikken. En vervolgens laat jij je controller van schrik vallen, einde missie! ^_^

Groetjes,

MGT. :cya:

Bewerkt: door MrGrandtheftauto
Geplaatst:

Misschien kan het bij het vliegen, dat is goed mogelijk, maar misschien ookwel bij de Melee Strike. Als deze zelf te gebruiken is, kan het goed zijn dat je kunt slaan door middel van de motion sensor. Dit vond ik zelf bij Call of Duty 3 altijd wel fijn, dus dat lijkt me wel leuk.

Geplaatst:

de sixaxis besturing van de ps3 werkt niet echt vlekkeloos

maar toch werkt hij echt goed :tu:

maar nie so goed als de wii

Geplaatst: (bewerkt)

offtopic: van de wii zuigt ook hoor.. kan niet eens super snel een balletje slaan want dan reageert ie niet :bonk: :bonk:

ontopic: vind de motion censor irrytand en speel liever analoog :)

Bewerkt: door Biocount
Geplaatst:

De aankondiging van de Sixaxis is ook niet helemaal goed. Want voor de sixaxis hadden ze de game Lair gemaakt, maar die speelt echt voor geen meter met die controller. Voor minigames ofzo lijkt het me wel leuk in gta ;)

Geplaatst:

wow zo vet!!

Geplaatst:

wow zo vet!!

Is niey zo handig hoor

Geplaatst:

wow zo vet!!

Is niey zo handig hoor

?? hoeZo niet?

Geplaatst:

Nou, omdat het gewoon niet goed werkt. Ik heb het in de mediamarkt eens geprobeerd met het spel Motorstorm, maar was er niet van onder de indruk. De controller reageert alleen op vrij grove bewegingen, dus enige nuance in het stuurgedrag kun je wel vergeten. Dat is bij een racespel al shit, maar het wordt helemaal erg bij het besturen van een vliegtuig of helikopter.

Geplaatst:

Nou, omdat het gewoon niet goed werkt. Ik heb het in de mediamarkt eens geprobeerd met het spel Motorstorm, maar was er niet van onder de indruk. De controller reageert alleen op vrij grove bewegingen, dus enige nuance in het stuurgedrag kun je wel vergeten. Dat is bij een racespel al shit, maar het wordt helemaal erg bij het besturen van een vliegtuig of helikopter.

Warhawk vliegen met sixaxis gaat anders best fijn hoor.

Ten eerste, je meot gewoon beetje er aan wennen.

En daarnaast is het niet overal het zelfde als in motorstorm, bij andere spellen werkt het ook met niet grove bewegingen.

Speel jij trouwens mta of sa:mp die naam komt me bekend voor...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...