Jump to content

Sixaxis Motion-censor


Metiz

Recommended Posts

Als je bijvoorbeeld je controller van je Ps3 schuin houd, dat je Ps3 daar op reageert. Voorbeeld: Je vliegt in een vliegtuig, en je houd je controller scheef naar rechts. Dan zal je vliegtuig ook naar rechts vliegen ^_^

wow zo vet!!

Is niey zo handig hoor

?? hoeZo niet?

Geen paniek, bij GTA IV zal het slechts om een aantal kleine dingen gaan waarschijnlijk (vandaag is bevestigd dat GTA IV gebruik gaat maken van de sixaxis motion sensor (klik)). Dit is bij veel huidige PS3 spellen het geval, en wanneer je het niet leuk vind kan je het hoogstwaarschijnlijk gewoon uitzetten, dat is ook bij Motorstorm het geval. Overigens zijn Motorstorm en Warhawk bijna de enige echte games (PSN games niet meegerekend) waar je veel gebruik kan maken van de sixaxis motion sensor, bij andere spellen zoals Uncharted, Ratchet & Clank, Resistance en Heavenly Sword is het enkel voor enkele minigames of om bijvoorbeeld tegenstanders van je af te schudden. Het voegt gewoon een leuk effect toe aan de game als het bij zoiets kleins blijft, en ik denk dat dat bij GTA IV ook het geval zal zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, mijn ervaring in de Mediamarkt is misschien niet geheel representatief, maar ook al werkt het goed, ik prefereer toch de oldskool analoge sticks.

En waar je me van kent: van 2006 tot de zomer van 2007 heb ik MTA:SA gespeeld en daarna de hele zomer SA-MP.

Link to comment
Delen op andere websites

mjah khoop zeker dat je die motion sensor kan uitzetten want wss zal zoals bij de wii een snelle beweging niks uithalen maar de kleinste beweging dan weer heel je spel verstoren wat resulteert in een catastrofaal einde.

als je dan over een brug gaat achtervolgt door de politie rij je het water in fzo en moet je daar zo snel mogelijk weg zien te geraken. Ben zelf niet echt een fan op het moment.

aan de andere kant zittek wel te denken dat gwn ter besturing van auto's het handig is als je je daarop dan concentreert.

kortom ik wil gwn dat je het kan uitzetten zoals bij motorstorm in case i don't like it :)

Link to comment
Delen op andere websites

Is nochtans egt tof vooral voor mini PSN games. Neem nu Rub-a-Duck, een stom mini spelletj, gratis te downen op PSN, volledig bestuurd met de SIXAXIS. Ik vind het eerlijk gezegd wel grappig, of motorstorm, is ook wel nog cool, maar niet gemakkelijk. Het moet gewoon wat wennen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Is zeker wel leuk. Op Call Of Duty 3 kun je iemand voor de zak slaan met de Sixaxis motion !

Bij Ratchet & Clank, als je uit een vliegtuig valt , moet je met de Sixaxis motion bewegen om hem op de juiste bestemming te laten "vallen".

Ik ben benieuwd waar GTA IV dit mee gaat gebruiken.

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Even een oud topic omhoog halen :engel:

Maar er is een review verschenen ovder SIXAXIS-optie van de Playstation 3 in de game.

Het is Engelstalig, dus dat is wel jammer. Wat ook nog eens jammer is dat ze niet heel erg te spreken zijn over deze optie.

lees hier de review over SIXAXIS [PS3 Only!]

Link to comment
Delen op andere websites

Even een oud topic omhoog halen :engel:

Maar er is een review verschenen ovder SIXAXIS-optie van de Playstation 3 in de game.

Het is Engelstalig, dus dat is wel jammer. Wat ook nog eens jammer is dat ze niet heel erg te spreken zijn over deze optie.

lees hier de review over SIXAXIS [PS3 Only!]

Leuk dat je het even post man!

Vind sixaxis eigenlijk onzin en ze doen er goed aan dat je

inderdaad zelf kan kiezen of je het gaat gebruiken of niet!!!

Want er zijn heel veel mensen die geen spel zullen kopen waar je verplicht bent om het tegebruiken.

Van mij part stoppen ze met heel sixaxis :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bijvoorbeeld je controller van je Ps3 schuin houd, dat je Ps3 daar op reageert. Voorbeeld: Je vliegt in een vliegtuig, en je houd je controller scheef naar rechts. Dan zal je vliegtuig ook naar rechts vliegen ^_^

Ben je met een soort belangrijke missie bezig, waarin je met een vliegtuig ergens naar toe moet vliegen.

Staat je leuke vriend achter je, die laat jou flink schrikken. En vervolgens laat jij je controller van schrik vallen, einde missie! ^_^

Groetjes,

MGT. :cya:

Ja inderdaad erzijn geen vliegtuig missies maarja.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een oud topic omhoog halen :engel:

Maar er is een review verschenen ovder SIXAXIS-optie van de Playstation 3 in de game.

Het is Engelstalig, dus dat is wel jammer. Wat ook nog eens jammer is dat ze niet heel erg te spreken zijn over deze optie.

lees hier de review over SIXAXIS [PS3 Only!]

Leuk dat je het even post man!

Vind sixaxis eigenlijk onzin en ze doen er goed aan dat je

inderdaad zelf kan kiezen of je het gaat gebruiken of niet!!!

Want er zijn heel veel mensen die geen spel zullen kopen waar je verplicht bent om het tegebruiken.

Van mij part stoppen ze met heel sixaxis :tu:

Jah idd, in het begin toen ze het erover hadden (voor de release van de PS3) vond ik die sixaxis wel vet, maar nu het erin zit, werkt het nogal vaag :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk ben ik van mening dat er weldegelijk een toekomst in de sixaxis zit...

De vraag is alleen wanneer wordt het goed uitgewerkt...

Ik wacht wel af hoe het werkt met de sixaxis binnen GTA IV.

Ik ben benieuwd en zolang het bij minigames is dan is het wel grappig.. En wellicht is het voor op de motor ook wel handig. Nog 1 nachtje en dan gaan we het zien :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...