-GoldWing- Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Hey, ik heb ergens gelezen dat je computergames licht van focus kan maken en dat ze het dan doen op de xbox. Maar ik weet niet hoe je dat moet doen. Hoe moet dat? Greetzzz Don Stracci
Caltson Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) ............... Licht van Focus???? nooit van gehoord, maar goed, uit jouw tekst valt dan wel op te maken dat je graag pc-games naar xbox - games zou converteren. Dit zou mogelijk kunnen zijn, maar de besturingen en resolutie kunnen wel een zeer groot probleem vormen. En vergeet ook niet dat een console andere technieken beheerst dan een pc, wat de kans op schade verhoogt wanneer je gaat knoeien. Maar goed, was ik al vergeten: Het antwoord op je vraag is simpel: Ik denk zelf niet dat dit legitiem mag gebeuren en dus mogen we je op het forum niet verder helpen :S .. Als je kan aantonen dat dit legaal is wil ik er gerust op verdergaan. Greetz Bewerkt: 12 april 2008 door gtagangster
Recommended Posts