::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 Mijn ping is elke keer weer te hoog. Dan word ik uit het spel gezet en kan ik niet meer meespelen. Hoe kan ik dit verhelpen??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 Dingen zoals msn/Kazaa uitzetten wil ook nog wel eens helpen, voor de rest zou ik het ook niet weten. (Kabel / ADSL, is handig ....) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 Wij kicken inderdaad mensen met een zeer hoge ping aangezien deze mensen alleen maar laggen. Dus als je inbel modem hebt! Kom niet spelen! Als je sneller internet hebt bijvoorbeeld ADSL of kabel breed internet via de kabel van de Ca$hema kan je jouw ping meestal wel beter krijgen. Sluit iedergeval MSN af voordat je gaat spelen. Stop al je downloads en zorg er eigenlijk voor dat MTA nog het enige programma is dat het internet gebruikt. Als je draadloos internet en het opeens sloom is betekend het dat je verbinding is gehacked en dat er iemand gezellig zit mee te internetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 Oke thanks.. wij motte nog inbelle. kzal mijn pa wel ff lief aankijke The hawk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2005 Downloads maken geen fuck uit :huh: ... Je uploads moeten af... Niet je downloads, downloads hebben geen gigantische invloed op je ping, uploads daarintegen wel... Kazaa gebruikt beide > upload en download... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dssd Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 bij kazaa kan je uploads verwijderen bij e-mule niet <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts