remcopower Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 ik speel gta san andreas en kan iemand een aston martin mod maken want ik vertrouw die andere site niet zo. en weet iemand of die ambulance mod van gta san andreas het doet?? Reageren
K.O. Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 ik speel gta san andreas en kan iemand een aston martin mod maken want ik vertrouw die andere site niet zo.en weet iemand of die ambulance mod van gta san andreas het doet?? Waarom zou ik een Aston Martin mod gaan maken als er al genoeg op het internet staan? Ik weet niet welke site jij niet vertrouwt om welke reden, maar hier heb je er in ieder geval 13 stuks en ze werken allemaal. In het vervolg kun je desnoods mods hier aanvragen."Die ambulance mod" vind ik een beetje vaag, want daarvan zijn er ongetwijfeld meerderen die rondslingeren op het internet. Als je dus eens een link geeft, weten we welke je bedoelt en kunnen we kijken of ie werkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.