dn_mathias Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 hoe zet je de muziek van hier in het spel? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 hoe zet je de muziek van hier in het spel? Dit doe je door de nummers te kopieren naar: Mijn Documenten -» San Andreas User Files -» User Tracks Vervolgens start je het spel, ga je naar opties, geluid, en klik je op Scan Usertracks. Doe dit telkens wanneer je een nieuw nummer aan de map hebt toegevoegd Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 hoe zet je de muziek van hier in het spel? Let op: Dit kan wel alleen op de PC! Ga naar je San Andreas User Files, die vind je in Mijn Documenten. Kopiëer je liedjes wat je wilt hierin en start SA op. GA naar 'Options -> Audo Options -> User Track options -> Scan USer Tracks'. Nu zullen je liedjes geladen worden en moet je in een auto naar de radiozender 'User Track Player' scrollen. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Nog een Let Op: Er kunnen alleen MP3. en WMV. Bestanden! Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Nog een Let Op:Er kunnen alleen MP3. en WMV. Bestanden! Ik neem aan dat je .WMA bedoelt? .WMV zijn video bestanden, die niet afgespeelt zullen worden met de User Track Player van GTA San Andreas of welke GTA op de computer dan ook Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.