SMD Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Weet iemand waar dit is? Klik Hier om de screen te bekijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Ergens op een van de daken op het oosterlijke eiland, vlak bij een brug. Bewerkt: 12 april 2008 door warrock_123_321 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 HP 8 ligt bovenop een gebouw van het oostelijk eiland. Ik heb een kaartje, met een rondje om de goede HP. Je moet wel met een helicopter er bovenop raken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) hierzo... @Hierboven: Met de seconde gelijk Bewerkt: 12 april 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Ja, ik weet waar dit is. Even een kaartje gemaakt, met behulp van WikiGTA. Dus op de plaats van het oranje bolletje, in het rode vierkantje. Nog een tipje: als je nog een Hidden Package niet vind dan kan je eens naar de kaart op op deze pagina kijken. Als je over een oranje bolletje gaat, zal je zien welk nummer het is. Als je daar op klikt wordt je ook doorverwezen naar een screen. Edit: Ik moet echt sneller leren typen. Bewerkt: 12 april 2008 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Weet iemand ook toevallig waar dit is: SCREEN Ik moet echt beter dat spel kennen hoor want dit word niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Vergeet je niet aan m'n tip te denken: Nog een tipje: als je nog een Hidden Package niet vind dan kan je eens naar de kaart op op deze pagina kijken. Als je over een oranje bolletje gaat, zal je zien welk nummer het is. Als je daar op klikt wordt je ook doorverwezen naar een screen. Luiaardje. Hier dan nog maar even het kaartje, met behulp van WikiGTA: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Hp 10 is die emt het rode rondje er omheen. EDIT: Bewerkt: 12 april 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Okeee Bedankt allemaal ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Als je de volgende keer een hp niet kan vinden moet je deze mod gebruiken. Bewerkt: 12 april 2008 door warrock_123_321 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMD Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 En weet je zeker dat daar geen Virus in zit? Want is beetje rare site Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) En weet je zeker dat daar geen Virus in zit?Want is beetje rare site Hoe bedoel je rare site? Maar ik weet wel zeker dat daar geen virus bij zit. JVT is een van de beste, grootste en bekendste gta modder die er is. Op bijna iedere gta mod site vind je wel mods van hem. Als hij een virus bij zijn mods deed zou waarschijnlijk iedereen het moeten merken. Ik heb ene hele goede virusscanner en die vind nooit een virus in zijn mods. Bewerkt: 12 april 2008 door warrock_123_321 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.