Jump to content

HP'S


SMD

Recommended Posts

Ja, ik weet waar dit is. :cab:

Even een kaartje gemaakt, met behulp van WikiGTA. Dus op de plaats van het oranje bolletje, in het rode vierkantje. ;)

hp8pm9.th.png

Nog een tipje: als je nog een Hidden Package niet vind dan kan je eens naar de kaart op op deze pagina kijken. Als je over een oranje bolletje gaat, zal je zien welk nummer het is. Als je daar op klikt wordt je ook doorverwezen naar een screen. ;)

Edit: Ik moet echt sneller leren typen. :7

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet je niet aan m'n tip te denken:

Nog een tipje: als je nog een Hidden Package niet vind dan kan je eens naar de kaart op op deze pagina kijken. Als je over een oranje bolletje gaat, zal je zien welk nummer het is. Als je daar op klikt wordt je ook doorverwezen naar een screen.

Luiaardje. ^_^

Hier dan nog maar even het kaartje, met behulp van WikiGTA:

hp10xf7.th.png

Link to comment
Delen op andere websites

En weet je zeker dat daar geen Virus in zit?

Want is beetje rare site

Hoe bedoel je rare site? Maar ik weet wel zeker dat daar geen virus bij zit. JVT is een van de beste, grootste en bekendste gta modder die er is. Op bijna iedere gta mod site vind je wel mods van hem. Als hij een virus bij zijn mods deed zou waarschijnlijk iedereen het moeten merken. Ik heb ene hele goede virusscanner en die vind nooit een virus in zijn mods.

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...