Jump to content

Windows activeren

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Mijn pa had nog een legale Windows liggen die hij via zijn school had gekregen (hij is daar docent). Ik geinstalleerd alles doet het. Maar nu heb ik zo'n ding dat ik hem binnen 30 dagen moet activeren. Maar op die computer zit geen Internet verbinding. Wat nou als ik dat binnen 30 dagen niet doe wat kan ik dan niet alleen geen updates meer installeren of word je heel windows afgesloten?

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Geplaatst:

Volgens mij is er ook een optie om hem via de telefoon te activeren. Via de activatie module kun je een telefoon nummer verkrijgen waar je naartoe moet bellen. Je moet de serial code bij de hand houden en deze doorgeven aan de telefoniste. Zij geeft je, indien alles in orde is, een nieuwe code en die vul je in het activatie venster; in. Succes! :Y

Geplaatst:
Volgens mij is er ook een optie om hem via de telefoon te activeren. Via de activatie module kun je een telefoon nummer verkrijgen waar je naartoe moet bellen. Je moet de serial code bij de hand houden en deze doorgeven aan de telefoniste. Zij geeft je, indien alles in orde is, een nieuwe code en die vul je in het activatie venster; in. Succes! :Y

En als je dit nou niet doet? Want dan moe tik weer bellen etc. Ik zal zo aan me pa vragen of het mag. Maar wat gebeurt er dan? Kan je dan niet meer je computer gebuiken?

Geplaatst: (bewerkt)

En als je dit nou niet doet? Want dan moe tik weer bellen etc. Ik zal zo aan me pa vragen of het mag. Maar wat gebeurt er dan? Kan je dan niet meer je computer gebuiken?

Ik neem dan aan dat je het niet kan gebruiken.

Activate Windows XP Right Away

If you have not activated Windows XP, you will be reminded each time you log in and at common intervals until the end of the activation grace period of 30 days. If you have not activated Windows XP within this timeframe, you will need to do so to continue using it.

Bron:

http://www.microsoft.com/windowsxp/evaluat...activation.mspx

Edit:

http://answers.yahoo.com/question/index?qi...11091654AA3i51F

Bewerkt: door Gangsta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...