Sietse-jos Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Bij de missie Life's a Beach moet je dansen. hier staan helaas geen pijlen. Hoe is dit mogelijk? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Bij de missie Life's a Beach moet je dansen. hier staan helaas geen pijlen. Hoe is dit mogelijk? De pijlen staan er wel degelijk. Alleen erg wazig. Meestal is het al verholpen door de helderheid en/of contrast van je beelscherm iets aan te passen Reageren
Sietse-jos Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Bij de missie Life's a Beach moet je dansen. hier staan helaas geen pijlen. Hoe is dit mogelijk? De pijlen staan er wel degelijk. Alleen erg wazig. Meestal is het al verholpen door de helderheid en/of contrast van je beelscherm iets aan te passen Dat helpt helaas niet Ik heb een screenshot Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Heb ik ook wel eens last van gehad. Bij mij was het ineens weg toen ik een main.scm mod had geplaatst. Het is waarschijnlijk een bug bij sommige versies van SA. Reageren
Sietse-jos Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Heb ik ook wel eens last van gehad. Bij mij was het ineens weg toen ik een main.scm mod had geplaatst. Het is waarschijnlijk een bug bij sommige versies van SA. oke. Waar kan ik het downloaden? En waar moet ik het dan neerzetten? Alvast bedankt Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Misschien heb je wat verpest met 'IMG Tool' in je SA folder? OTTO Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Heb ik ook wel eens last van gehad. Bij mij was het ineens weg toen ik een main.scm mod had geplaatst. Het is waarschijnlijk een bug bij sommige versies van SA. oke. Waar kan ik het downloaden? En waar moet ik het dan neerzetten? Alvast bedankt Er zijn erg veel main.scm mods. Kijk even rond op wat mod sites en kies de gene die jij het leukst vind. Meestal zit er wel een readme bij de mod waarin staat hoe je die moet instaleren. (als het niet zo is, PB me) Je moet alleen dan wel een nieuw spel starten. Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Probeer eerst maar eens alle mods weg te halen. Als je dat hebt gedaan, probeer je het nog eens. Als het nog steeds zo is moet je even een savegame downloaden, waar life's a beach al is gedaan. Veel succes. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Probeer eerst maar eens alle mods weg te halen. Als je dat hebt gedaan, probeer je het nog eens. Als het nog steeds zo is moet je even een savegame downloaden, waar life's a beach al is gedaan. Veel succes. De bug komt voor bij sommige versies die niet gemod zijn. Reageren
Sietse-jos Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Heb ik ook wel eens last van gehad. Bij mij was het ineens weg toen ik een main.scm mod had geplaatst. Het is waarschijnlijk een bug bij sommige versies van SA. oke. Waar kan ik het downloaden? En waar moet ik het dan neerzetten? Alvast bedankt Er zijn erg veel main.scm mods. Kijk even rond op wat mod sites en kies de gene die jij het leukst vind. Meestal zit er wel een readme bij de mod waarin staat hoe je die moet instaleren. (als het niet zo is, PB me) Je moet alleen dan wel een nieuw spel starten. Waar kan ik dan mod sites vinden? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ik zou zeggen: Kijk eens op google Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.