Jump to content

Zit er logica in de paardenrennen / gokken?

Recommended Posts

Geplaatst:

Zit er logica in het winnen van de paarden in Los Santos paardenrennen? Ik gok namelijk altijd op de verkeerde...

Geplaatst:

Nee,ik denk het niet..

Het lijkt mij gewoon elke keer verschillend welk paard er wint,je moet gewoon de op de goede gokken.

Je hebt 25% kans..

Dus geen logica lijkt mij..:{

Geplaatst:

Ik kies altijd de paarse, zet heel veel in en ben het altijd weer kwijt.

Ik hoef nooit te winnen met dat paardenrennen. heb altijd wel geld (assets)

Maar volgens mij verschilt het meestal welk paard, maar de blauwe wint wel vaak volgens mij. ;)

Geplaatst:

Ik heb een tip voor te winnen:

Sla het spel op in de buurt van een paardrijbaan en ga ernaartoe. Gok al je geld op het paard met de minste winkansen, die staat meestal aangegeven met 1/12. Kijk of je wint en als je niet wint laad je je spel opnieuw en probeer je nog een keer. En als je met het paard wint dat de minste winkansen heeft, 1/12, dan krijg je 12x je inzet terug. :Y

Geplaatst:

Oh, da's mooi! Ik wist nooit wat die cijfertjes betekenden! Gelijk even proberen, dan! Tnx!

Geplaatst:

Echt handig! Ik maak nu zo ontieglijk veelwinst! Wel moet ik zo een 1000 keer op LSHIFT drukken om al mijn geld in te zetten! Me fikken doen er nog steeds zeer van :duh:8)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb een tip voor te winnen:

Sla het spel op in de buurt van een paardrijbaan en ga ernaartoe. Gok al je geld op het paard met de minste winkansen, die staat meestal aangegeven met 1/12. Kijk of je wint en als je niet wint laad je je spel opnieuw en probeer je nog een keer. En als je met het paard wint dat de minste winkansen heeft, 1/12, dan krijg je 12x je inzet terug. :Y

Dat is een hele handige manier ja, ik gebruikte hem ook heel veel, had een keer $12.000 :D

Echt handig! Ik maak nu zo ontieglijk veelwinst! Wel moet ik zo een 1000 keer op LSHIFT drukken om al mijn geld in te zetten! Me fikken doen er nog steeds zeer van :duh:8)

Lol :7

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

(Miniscule toevoeging:)

In principe moet er wel logica in zitten. De bedoeling is dan wel dat het random is, maar een computer kan nou eenmaal niet écht random zijn. Zelfs de rand() functie is niet random, hoe goed het het ook probeert. Een computer baseert alles op algoritmes en dus móet er wel logica in zitten. Voor mensen is dit natuurlijk niet te ontdekken, omdat er veel te veel mogelijkheden en combinaties zijn. Ga er in de praktijk dus maar vanuit dat het geheel random is.

Ik heb eens 6 miljoen gewonen met die 1/12...

maar je wint zo weinig... wordt er gek van, na 10 keer heen en weer rijden, en een kwartier lang op shift drukken om je geld in te zetten ben je het ook wel een beetje zat.

De dichtstbijzijnde savehouse voor paardenrennen is denk ik Mad Dogg's Crib, bij dat paardenren-ding onder die snelweg

Bewerkt: door KrimpenDrummer
Ik heb eens 6 miljoen gewonen met die 1/12...

maar je wint zo weinig... wordt er gek van, na 10 keer heen en weer rijden, en een kwartier lang op shift drukken om je geld in te zetten ben je het ook wel een beetje zat.

De dichtstbijzijnde savehouse voor paardenrennen is denk ik Mad Dogg's Crib, bij dat paardenren-ding onder die snelweg

boehoe, de laatste tijd win ik bijna nooit meer, en het is inderdaad irritant van altijd zoveel op shift te moeten drukken om in te zetten :cry::7 maar heb nu juist iets van een 10 milioen dollar, das al genoeg voor mij :D

maar ik denk dat de Off track betting in dat een klein stadje bovenaan los Santos Montegomery fzoiets een dichter safehouse heeft, dat in het stadje ernaast, Palomino Creek, zodat je niet altijd lang moet rijden. bij dit moet je gewoon een korte weg volgen en je rijdt er bijna binnen bij wijze van spreken. :D

greetz_ :cya:

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

Zou er een mod zijn zodat er nog een knopje van 100.000 zou zitten? Dat scheelt weer 1000 keer op 'SHIFT' drukken.

Geplaatst:
Zou er een mod zijn zodat er nog een knopje van 100.000 zou zitten? Dat scheelt weer 1000 keer op 'SHIFT' drukken.
Nee, zo iets is er niet, maar ik denk dat dat niet eens zo heel moeilijk is te veranderen als je een beetje verstand hebt van SCM modding. Heel dat betting gedoe, is natuurlijk maar een scriptje dat je aan zou moeten kunnen passen. Ik heb er echter amper verstand van, maar kijk eens rond in het SCM Modding Hulp forum anders.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...