SMD Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Ik heb 2 Vragen; Is er kleding voor de brandweer? Volgens mij niet maar ff checke En ik heb nu me spel opgeslagen en nu komt er Distrubition te staan als ik hem opgeslagen heb Maar ik kan die missie niet vinden in de 100% lijst dus die kan me daar mee helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Nee, er is geen kleding voor de brandweer. En distribution was volgens mij die ijsjes bezorgen met je mr whoopi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2008 Je 1e vraag is al beantwoord. Ik denk je dat je bedoelt dat je als je het spel laad, het spel Disturbition(Of hoe je dat ooks schrijft.) heet? Als je dat bedoelt, betekent dat gewoon waar je gebleven bent, dat is de laatste missie die je hebt gedaan in dat spel. Dus heb jij voor het laatst bij Mr. Whoopee een missie gedaan? Dan is dat het, ik hoop dat je het begrijpt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.