Jump to content

Itunes/Ipod Software

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de nieuwste versie van Itunes en Ipod software, en ik heb een Ipod mini (die oudere ja). De nummers die nu op de Ipod staat zijn van de muziekbibliotheek van mijn oude PC. Ik kan de muziek op de Ipod alleen vervangen door de huidige bibliotheek, ik kan niets toevoegen ofzo (dat ie echt stom). Dus, ik wil alle nummers die ik op de Ipod heb staan op mijn PC zetten. maar hoe gaat dat?

Geplaatst:
Ik heb de nieuwste versie van Itunes en Ipod software, en ik heb een Ipod mini (die oudere ja). De nummers die nu op de Ipod staat zijn van de muziekbibliotheek van mijn oude PC. Ik kan de muziek op de Ipod alleen vervangen door de huidige bibliotheek, ik kan niets toevoegen ofzo (dat ie echt stom). Dus, ik wil alle nummers die ik op de Ipod heb staan op mijn PC zetten. maar hoe gaat dat?

Dat kan niet! Dat is echt heel raar bij Apple, maar bij die van mijn vader kan dat ook niet.

Geplaatst:

Of het bij de mini werkt kan ik niet zeggen, maar bij mij iPod Nano (3rd Gen) weet ik dat het op twee manieren kan.

1. Open de Windows Verkenner en ga naar je iPod. Klik boven op de balk aldaar op Extra > Opties en ga naar het tabblad Weergave. Scroll hier helemaal naar beneden totdat je de regel Verborgen bestanden en mappen ziet en vink daar de optie aan dat die wel worden weergegeven. Nu verschijnt er een nieuwe map, bij mij iPod_Control. Klik ik daarop en daarna op de map Music dan staan daar de nummers in verschillende mappen onderverdeeld. Nadeel is dat je ze weer moet gaan hernoemen omdat ze een rare naam hebben gekregen. (Voorbeeld van Software die dit in secondes doet

2. Betaalde optie recentelijk ontdekt: Anapod CopyGear. Volgens mij wel een trial van te vinden, should do the trick.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...