Pete-R Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 Ik vind als Neophyte een groep is Neophyte de beste groep. Zij maken hardcore en naar hardcore luister ik het liefst . Reageren
Thabit Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Ik snap het niet echt, wat voor groep bedoel je, op de lagere school vond ik groep 6 het leukst, als het over muziek gaat, dán zou ik weinig weten. Misschien The Beatles Ik denk Groep 7! :lol: Nee, uhm, ik doe dan denk ik maar D12 @ Tim14, de Backstreet Boys maken een coming back! Ze zijn bezig met een nieuwe single! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Ik snap het niet echt, wat voor groep bedoel je, op de lagere school vond ik groep 6 het leukst, als het over muziek gaat, dán zou ik weinig weten. Misschien The Beatles Ik denk Groep 7! :lol: Nee, uhm, ik doe dan denk ik maar D12 @ Tim14, de Backstreet Boys maken een coming back! Ze zijn bezig met een nieuwe single! Tim? Backstreet Boys? OMG dan kun je zo bij mijn buurmeisje aankloppen die is nog steeds verliefd om die gasten, ik hoop ten zeerste dat jij geen fan bent , wat een koppel Ajax en de backstreet boys :lol: Reageren
Ken-D Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Linkin Park,Nightwish,Korn,D-Men Reageren
bjorn13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 DJ tiesto metelica enz Reageren
arnie Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 nirvana,metallica, korn, ac/dc, guns n' roses, slayer, danzig, enz... Reageren
Renne Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Offspring Ramstein Linking par x!nk Dat zijn de coolste groepen voor mij. Reageren
Esther Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Nou dan vind ik Linkin Park mooi en The Corrs! (2 totaal verschillende muziek genres maar toch!) Reageren
Tim14 Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Ik snap het niet echt, wat voor groep bedoel je, op de lagere school vond ik groep 6 het leukst, als het over muziek gaat, dán zou ik weinig weten. Misschien The Beatles Ik denk Groep 7! :lol: Nee, uhm, ik doe dan denk ik maar D12 @ Tim14, de Backstreet Boys maken een coming back! Ze zijn bezig met een nieuwe single! Tim? Backstreet Boys? OMG dan kun je zo bij mijn buurmeisje aankloppen die is nog steeds verliefd om die gasten, ik hoop ten zeerste dat jij geen fan bent , wat een koppel Ajax en de backstreet boys :lol: Hahaha het was een grapje Maar ik vind eigenlijk Keane wel goed! Ik was het eigenlijk helemaal vergeten maar Keane is gewoon fantastisch en de cd van hun hopes and fears moet je gewoon hebben! Het is mooie muziek waar je jezelf altijd in herkent.. Het is wel helemaal verschillend van Hardcore maar een ballad van Keane vind ik ook schitterend. Deze muziek raakt je. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Bedshaped vind ik persoonlijk hun mooiste hit, echt dat was een hit waarbij ik bijna van moest huilen :crying: Reageren
-Niels- Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 (bewerkt) voor mij is er niet echt een bepaalde groep waar ik van hou .. ik luister naar veel Hip-Hop en soms nog een grappig plaatje van Hardcore..maar daar blijft het ook bij Bewerkt: 23 februari 2005 door GtA_BaDmAn Reageren
The Outlaw Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 ben altijd al gecharmeerd geweest van de muziek van Sting&The police de muziek die ze maken is heel mooi: Roxanne Every Breath you take police.jpe Reageren
Tim14 Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 Bedshaped vind ik persoonlijk hun mooiste hit, echt dat was een hit waarbij ik bijna van moest huilen :crying: Hahaha, die clip is ook zo zielig. :lol: Reageren
TubS Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 pfoe, ik hou van vele soorten muziek ik hou van D12 eb G-unit, maar ook soms van greenday en linking park. keane heeft soms mooie muziek ja maar is niet mijn favoriet Reageren
BeefChief Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 Ik houd ook wel een beetje van alles en nog wat.... Hardcore bijv., maar hiphop of rap is ook okee... - Zo zijn er nog veel meer soorten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.