Jump to content

welke groep

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind als Neophyte een groep is Neophyte de beste groep. Zij maken hardcore en naar hardcore luister ik het liefst :) .

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

6

• Tim14

3

• Spacecraft

2

• Renne

2

Geplaatst:
Ik snap het niet echt, wat voor groep bedoel je, op de lagere school vond ik groep 6 het leukst, als het over muziek gaat, dán zou ik weinig weten. Misschien The Beatles :D

Ik denk Groep 7! :lol:

Nee, uhm, ik doe dan denk ik maar D12

@ Tim14, de Backstreet Boys maken een coming back! Ze zijn bezig met een nieuwe single!

Geplaatst:
Ik snap het niet echt, wat voor groep bedoel je, op de lagere school vond ik groep 6 het leukst, als het over muziek gaat, dán zou ik weinig weten. Misschien The Beatles :D

@ Tim14, de Backstreet Boys maken een coming back! Ze zijn bezig met een nieuwe single!

Tim? Backstreet Boys? OMG dan kun je zo bij mijn buurmeisje aankloppen die is nog steeds verliefd om die gasten, ik hoop ten zeerste dat jij geen fan bent :( ,

wat een koppel Ajax en de backstreet boys :lol:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Tim? Backstreet Boys? OMG dan kun je zo bij mijn buurmeisje aankloppen die is nog steeds verliefd om die gasten, ik hoop ten zeerste dat jij geen fan bent :( ,

wat een koppel Ajax en de backstreet boys :lol:

Hahaha het was een grapje :puh:

Maar ik vind eigenlijk Keane wel goed! Ik was het eigenlijk helemaal vergeten maar Keane is gewoon fantastisch en de cd van hun hopes and fears moet je gewoon hebben!

Het is mooie muziek waar je jezelf altijd in herkent..

Het is wel helemaal verschillend van Hardcore maar een ballad van Keane vind ik ook schitterend.

Deze muziek raakt je.

Geplaatst:

Bedshaped vind ik persoonlijk hun mooiste hit, echt dat was een hit waarbij ik bijna van moest huilen :( :crying:

Geplaatst: (bewerkt)

voor mij is er niet echt een bepaalde groep waar ik van hou ..

ik luister naar veel Hip-Hop en soms nog een grappig plaatje van Hardcore..maar daar blijft het ook bij

Bewerkt: door GtA_BaDmAn
Geplaatst:
Bedshaped vind ik persoonlijk hun mooiste hit, echt dat was een hit waarbij ik bijna van moest huilen :( :crying:

Hahaha, die clip is ook zo zielig. :lol:

Geplaatst:

pfoe, ik hou van vele soorten muziek

ik hou van D12 eb G-unit, maar ook soms van greenday en linking park.

keane heeft soms mooie muziek ja maar is niet mijn favoriet

Geplaatst:

Ik houd ook wel een beetje van alles en nog wat.... Hardcore bijv., maar hiphop of rap is ook okee... :D

- Zo zijn er nog veel meer soorten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...