cerdjee4 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 hoi. ik ben cerdjee4, ik heb gta san andreas v.2.00 en ik wil hem downgraden naar versie 1.00. ik heb een downgrade gedownload maar k weet niet of san andreas al is gedowngrade meteen nadat ik het had gedownload. ken iemand me vertellen hoe zo'n downgrade werkt? Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Ok, ik weet het dus niet zeker maar: Eerst download je dit: http://www.autovragen.nl/Persoonlijke_Dump/V1%20Files.rar . Dit zijn de Versie#1 Files. Die vervang je met de oude files. Dit is een .rar bestand hiervoor heb je Winrar nodig, pak hem dus uit. Vervang de bestanden die je krijgt met de oude bestanden. Nu kan je als het goed is spelen, modden enz. Kan iemand dit bevestigen? @Hieronder: Is het dus wel weer die patch, ik ga daar echt altijd eme de fout in Bewerkt: 12 april 2008 door visser23 Reageren
tjoef Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Dat lijkt me nogal omslachtig. Je kan beter gewoon dit bestandje effen downloaden en uitvoeren, dan worden de bestanden vanzelf verandert! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Voor een volledige V1.00 (savegame V1.00 en modable) moet je ze allebei veranderen. De downgrader uit tjoef's post is om de game modable te maken, en de 2 files uit visser23's post is om V1.00 savegames te kunnen spelen. Hier een overzicht: [table=header]Wat gebruik jeWat gebeurt er in de gameNiksVolledig V2.00 (V2.00 savegame able, niet modable)Downgrader uit tjoef's postModable, alleen V2.00 savegamesFiles uit visser23's postV1.00 savegame able, niet modableAllebeiVolledig V1.00 (V1.00 savegame able, modable)[/table] Bewerkt: 12 april 2008 door Donald F. Duck Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Kijk eens aan >>Klik Hier<< Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.