Beagle Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Geplaatst: 31 juli 2009 Je gebruikt niet toevallig een crack? Dit zou het kunnen veroorzaken (unkown version). Reageren
Goldy21 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 (bewerkt) Hallo allemaal Ben nieuw op deze forum en ik was op zoek naar oplossing voor een error die ik krijg bij GTA SA downgrade en kwam bij deze topic terecht Ik lees al dat jullie niet helpen als het illegale versie is hehe tjah jammer maar ik heb legale versie Ik heb een maandje of anderhalf terug dit wel gedaan en het werkte prima. Ik kon modden en Trainer gebruiken die voor V1 was. Alleen nu heb ik nieuwe moederbordje en cpu en hdd en videokaarjte dus alles opnieuw geinstalleerd. Alleen ik krijg Unknown Version in gta_sa te zien! Hij wilt dus niet downgraden. Terwijl die kleine anderhalf maand terug wel deed! //Edited// Voor mensen die dit probleem hebben. Als je nieuwe instalatie doet dan moet je even gta starten en naar CJ's huis gaan en saven. als je een save hebt dan kun je downgraden kom ik ok net achter Bewerkt: 4 augustus 2009 door Goldy21 Reageren
Luccie1997 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik heb hem gepatcht maat mijn Script.img is nog steeds 562kb. Wat nu? Reageren
marcin99 Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 kun je ook moddne op de Xbox 360 of kan het alleen op de computer (gta4) Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Hey, heeft iemand meschien de V1 files dus de Script.img en main. Want mijn Sa doet het niet met mods zonder de V1 files. Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Mocht je behoefte hebben aan de andere, heb ik die er ook bijgezet. V1 Files V2 Files Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Bedankt, Maar als ik hem heb gedownload dan krijg ik gelijk van winrar een error van onverwacht einde van archief. Reageren
marciano328 Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Er staat een melding bij de Downgrade link dat hij defect is?Waar kan ik een werkende Downloaden Reageren
Beagle Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 http://grandtheftauto.filefront.com/file/GTA_SA_Downgrader_Patch;74661 Reageren
skitzo548 Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Ik heb mijn SA nu gepatcht, het lukt nu om te modden maar mijn kwaliteit is ergt slecht geworden daardoor. De Groene kleuren worden paars of roze en de donker groene kleuren worden zwarte vlekken. ook de lichten krijgen kringen om zich heen. het is niet meer echt leuk om zo'n lelijk spel te spelen. weet iemand misschien waar dat aan ligt? Ik zou niet de downgrade willen verwijderen omdat modden het juist leuk maakt! Ik hoop dat iemand iets weet zodat ik mijn kwaliteit kan verbeteren. >Skitzo548 Reageren
dennis-bakx Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Ik snap er niks meer van, ik heb gewoon de plek waardat gta staat ingevoerd C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas, maar krijg gewoon steeds opnieuw die foutmelding van invalid directory. Kan iemand mij helpen? Reageren
yamanyaman Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 Ik snap er niks meer van, ik heb gewoon de plek waardat gta staat ingevoerd C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas, maar krijg gewoon steeds opnieuw die foutmelding van invalid directory. Kan iemand mij helpen? Ik krijg ook steeds hetzelfde berichtje Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 Ik heb maar even snel wat opgezocht, zelf heb ik hier geen ervaring mee maar zo een moeilijk onderwerp is het niet. ^^ Heb je de DVD-versie van SA, en niet de Steam versie? Dat kan al eens problemen geven. Heb je een 64-bit besturingssysteem? Zoja, dan moet je i.p.v. Program Files, Program Files (x86) opgeven, maar als je op dat knopje met de drie puntjes klikt en dan via het klikken op mapjes naar je San Andreas directory gaat kan dat het probleem niet zijn. Heb je, zoals iemand enkele reacties terug zegt, al geprobeerd om eens te saven in San Andreas en dan te downgraden? Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 (bewerkt) hallo allemaal. Ik heb San Andreas versie 2 en ik wil modden dus heb ik de patch gedownload om te downgraden maar waar moet ik die patch dan opslaan? Als ik hem in ''GTA san andreas user files'' zet zegt ie dat het niet kan. dus waar moet ik hem dan wel neerzetten? Bewerkt: 20 september 2014 door 14569 Reageren
Dexist Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 (bewerkt) hallo allemaal. Ik heb San Andreas versie 2 en ik wil modden dus heb ik de patch gedownload om te downgraden maar waar moet ik die patch dan opslaan? Als ik hem in ''GTA san andreas user files'' zet zegt ie dat het niet kan. dus waar moet ik hem dan wel neerzetten? Welke patch download je? Deze? http://www.gtaforum....ram-downgrader/ Die kan je overal naartoe downloaden, wel moet je het bestand nog even uitpakken (met winrar of winzip) Downloaden naar bureaublad is het handigste. Daarna moet je de patch openen en in dat programma krijg je dan de optie om je san andreas folder te selecteren(de folder met je gta sa.exe) Dus niet de folder met je userfiles Dan verder gewoon het programma volgen en het zou moeten werken Bewerkt: 1 oktober 2014 door Dexist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.