Jump to content

Kloep vs Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Voetbalspeler

Soort design: Signature

Size design: 150x500, eronder mag ook.

Render: Mag

Animatie: Mag

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zsm

Opmerking: Ik lever de mijne in na de jouwe.

Ik vond dit wel een goed idee van Blizzard, maar iemand anders was deze al aangegaan. Daarom wil ik hem nu ook wel met iemand anders aangaan.

Geplaatst: (bewerkt)
Wanneer kan je hem inleveren?

Ik denk Zondag wel ;)

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Unmounteble Tijmen. Mooie sig met al dat blauw en dat mannetje, maar ik denk dat je dat "Winn" beter weg kon laten. Ik denk niet dat dat goed past bij de sig. Ook snap ik niet wat die bliksem links doet. Het gaat over voetbal als ik je sig zo bekijk, maar niet over het weer. Maar wel een pluspunt. Je moet me echt leren hoe je die slinger in het wit op de achtergrond hebt gekregen ^_^ .

Kloep. Eersteklas paint niveau. Het lettertype past niet, met kleur en al. De spelers kunnen wel, maar je hebt een grasmat op de achtergrond. Daar had je net zo goed publiek kunnen doen, want nu lijkt het net alsof ze op de grond liggen. En dat goal past ook niet. Twee real spelers en een met paint of zelfgemaakte goal. Kortom helemaal amateur.

Unmounteble Tijmen. 8.8

Kloep. 4.2

Vote, Unmounteble Tijmen!

Hieronder, ik ga op zoek :tu:

Bewerkt: door bierbuikje
Geplaatst:
Je moet me echt leren hoe je die slinger in het wit op de achtergrond hebt gekregen ^_^ .

Ik heb daar een brush voor gebruikt, alleen weet ik niet meer waar ik hem heb gedownload :puh:

KLOEP: het lijkt heel erg alsof alles geplakt is,maar leuk idee!

Unmountable tijmen:

Mooi echt goed gedaan, alleen die bliksem?? :?

Kloep: 4

Unmountable tijmen : 9

:D:cya:

VOTE: Unmountable tijmen

Bewerkt: door thegtaman

ik stem op unmountable tijmen ik vind hem gwn veel mooier.

maar ik heb een vraagje,wrm gebruik je bijna ALtijd die bliksem brush??

Bewerkt: door pie is delicous!
Geplaatst:

Unmountable Tijmen:

Comment: Eigenlijk vind ik het niet echt een mooie sig. Je hebt zoals eerder al gezegd bliksem in je signature en dat past er gewoon niet bij. Ook is het simpelweg erg lelijk met een te felle kleur. Je hebt een border dus dat scheelt maar hij mag toch wel in een andere kleur. Je naam vind ik weer wat te groot dus je kon een andere font uitkiezen met een andere kleur. Ook de achtergrond kon je beter op een leuke manier brushen en de render is te klein. Als je hem groter maakt, bijvoorbeeld in een hoek zet en de sig kleiner maakt zou het stukken beter zijn. Al met al niet een geweldige sig maar met de tips die gegeven zijn stukken beter.

Rate: 5.8

Kloep:

Comment: Ook van jouw signature ben ik niet echt te spreken. De renders zijn totaal niet ingeblend en de achtergrond is alles behalve mooi. De tekst daarentegen kan nog net door de beugel maar had wel in een andere kleur gekund. Ook heb je geen border en dat maakt het er niet echt beter op. Je kunt verschillende tutorials doornemen en dan zal je signature er veel beter op worden. Aangezien je bij de beginner tutorials leert hoe je moet inblenden zou ik het zeker even proberen en dan rate ik graag weer.

Rate: 4.2

Vote: Unmountable Tijmen.

Geplaatst:

Ik denk dat ik die van Kloep binnen vijf minuten heb nagemaakt...

Alles is veel te simpel prboeer er meer werk in te steken...

Ik raad je veel tuts aan...

4,5

Die van UT vind ik helemaal perfect... behalve dat het lijkt of de tekst in z'n zei prikt... En dat de bliksem rood is...

De bliksem had je misschien beter weg kunnen doen omdat het niks te maken heeft met Voetbal... En als je het toch nog wou had je het beter wit kunnen doen want rood past niet bij de rest van je signature...

Dit vind ik een van je beste sigs...

9

Geplaatst:

hmm...

Ik geloof dat ik niet enige kans maak, maar goed.

Dit was een van mijn eerste sigs, en zelf vind ik hem ook best lelijk, maar leuk dat niemand egt zegt dat hij gewoon spuuglelijk is, terwijl hij dat tog egt wel is. ^_^

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar Unmountable Tijmen!

Unmountable Tijmen, 1 punt voor jou! Helaas Kloep, volgende keer beter..

Ranking updated, en topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...