Disturbed Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ik had nu net 3 meldingen achter elkaar: U bent aangemeld op een andere computer, klik hier om u weer opnieuw aan te melden. Nu is mijn vraag: Ligt dit aan msn zelf, of zit er daadwerkelijk iemand op mijn msn? want ik kan niet herrineren dat er ergens mijn email bekend is op een andere pc. hulp? iemand? Reageren
Kloep Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 ik heb dit iig nog nooit gehad, het zou wel kunnen dat er iemand op je msn zit, of je hebt je een vorige keer niet goed uitgelogd op een andere pc? Reageren
Gangsta Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Quote uit messenger.msn.nl: Hoe kan ik voorkomen dat het foutbericht 'Je hebt je op een andere computer bij Messenger aangemeld' verschijnt, terwijl ik me nergens anders heb aangemeld?Microsoft® Windows® XP wordt geleverd met Microsoft® Windows® Messenger, dat ook beschikbaar blijft nadat MSN Messenger op je computer is geïnstalleerd. Houd de volgende zaken in gedachten: * Als Microsoft® Windows® Messenger en MSN Messenger allebei hetzelfde Microsoft® .NET Passport gebruiken, is het programma dat het laatst is gestart verantwoordelijk voor het afmelden van het eerdere programma. Als je het probleem hebt dat je automatisch wordt afgemeld bij MSN Messenger, moet je Microsoft® Windows® Messenger zo configureren dat er geen automatische aanmelding plaatsvindt. 1. Start Microsoft® Windows® Messenger. 2. Klik op Help 3. Open het onderwerp MSN Messenger niet automatisch starten. 4. Volg de instructies in het Help-onderwerp. * Je kunt Microsoft® Windows® Messenger en MSN Messenger naast elkaar uitvoeren, mits je met verschillende .NET Passport-accounts bent aangemeld. * De standaardinstelling is dat MSN Messenger automatisch wordt gestart wanneer je Windows start. Zie Hoe kan ik voorkomen dat MSN Messenger automatisch wordt gestart? als je deze instelling wilt wijzigen. * Sommige programma's, zoals Outlook, Outlook Express en Remote Assistance, maken standaard verbinding met Windows Messenger. Als jij je hebt aangemeld bij MSN Messenger, kan het voor mensen die van deze programma's gebruikmaken en jou hebben opgenomen in hun lijst met contactpersonen, lijken alsof je offline bent. Reageren
harjan Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ik heb dat dus ook..heb alles verwijders en opnieuw gedowload maa ik krijg dat bericht ook stteds weer.. HELLUP want het begint erg irri te worden Reageren
ifc3 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik heb dat dus ook..heb alles verwijders en opnieuw gedowload maa ik krijg dat bericht ook stteds weer..HELLUP want het begint erg irri te worden Windows Messenger is een onderdeel van Windows en wordt dus steeds weer geladen (bij bijvoorbeeld outlook). Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Het lijkt me verstandig dat jullie even jullie wachtwoord veranderen. Misschien heeft iemand je account wel gehackt. Log daarvoor in op je Hotmail. Rechts in het beeld staat ergens je e-mail adres (**** (at) hotmail DOT com). Klik daar op en vervolgens op "Jouw account weergeven". Dan kom je weer op een andere pagina. Ergens staat het volgende: Wachtwoordgegevens:Wachtwoord: ********* Wijzigen Klik op "Wijzigen" en verander je wachtwoord. Hopelijk werkt het. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 9 mei 2008 door Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.