Mr. Sugo Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Beste mensen, Hoe moet ik fullscreen filmen met Fraps? Want als ik in San Andreas zit, en ik wil iets filmen met Fraps, dan filmt ie maar een gedeelte. Weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik ervoor zorg dat Fraps wel fullscreen filmd? Alvast bedankt! Mr. Sugo. Bewerkt: 12 april 2008 door Mr. Sugo Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ga naar het kopje 'Movies' en kijk naast 'Disable'. Daar staat half-size en full-size. Klik dan eens Full-zise aan. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ga naar het kopje 'Movies' en kijk naast 'Disable'. Daar staat half-size en full-size. Klik dan eens Full-zise aan. erhmm waar staat 'Movies'? Ik gebruik Fraps 1.9D Hier een screenie van mijn fraps: Reageren
gta-pilot Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Jij hebt de oude versie van fraps. Enm volgens mij staat het daar niet bij Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Jij hebt de oude versie van fraps. Enm volgens mij staat het daar niet bij oh ok, bedankt, ik download wel ff een nieuwere versie. EDIT Als ik ga filmen met de nieuwe Fraps, doet San Andreas erg sloom Ik gebruik wel de oude Fraps, dan maar half sized windows... Bewerkt: 12 april 2008 door Mr. Sugo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.