studio dewolf Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik denk team deathmatch maar ik ag ook andere even testen of leuk is. Ik denk dat ik ga bijna nooit race spelen want ik haat dat. Reageren
jeffreyaerox Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Je hebt ook een multiplayer optie Free ofzo dat je gewoon rondloopt in de stad met andere mensen die online zijn. Zijn er dan alleen de multiplayer personen in die stad of loopt er dan ook bevolking rond ???? Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Crook's N Cops en Free roaming lekker leuk, maar sommige topics zijn echt onnodig seffens komt er nog "Hoeveel keer ga jij op kruisje duwen tijdens je GTA IV speelt ?' Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik ga eerst free roamen daarna zie ik wel Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik ga wel zien. Maar Crooks 'n Cops ziet er wel heel nice uit. En de race modes ook! :dans: Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik weet het nog niet hoor misschien valt Cops 'N Crooks tegen maar ik denk gewoon Free Mode of natuurlijk DEATMATCH en team deatmatch Reageren
steintje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) de eerste op wikigta weet even niet hoe die heet en free roaming en race dus eigenlijk heb ik geen favoriet. Bewerkt: 13 april 2008 door steintje Reageren
M.Gordon Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Freeroam FTW! En daarna gewoon lekker Race door de stad. Reageren
Drive Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Freeroam en Cops 'n Crooks denk ik dat ik het meest ga spelen. heb er echt zin in! Reageren
LSG_Pascal Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Cops en crooks en free roaming, allebei erg leuk . Reageren
LangeDraak Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Hmmm Ik zal beginnen met Free Roaming maar uiteindelijk zal ik ze allemaal wel een keer langs gaan en de leukste wint... Hier kom ik dus nog op terug maar dat zou ik nu echt niet weten.... Ze klinken allemaal als Fun dus het is afwachten. Bewerkt: 14 april 2008 door repbon Reageren
Klapsigaar Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Valt nog niet echt over te oordelen he... Ik zie het wel wat het leukst is! Reageren
oostzaan Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 team en de normale deathmatch En die nieuwe met politie en gangsters lijkt me leuk.Race zou ik het minst spelen Lijkt me saaaj. Reageren
niels88 Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 team deathmatch ,normale deathmatch en cops en crooks ofzo. ik heb gelijk ff een vraagie (miss niet helemaal goeie topic maar ik probeer het gewoon). je kan ook via zo`n headset met elkaar prate he. hoe zit dat dan met normale deathmatch ofzo ken iedereen je dan gewoon horen ?? Reageren
jr_maffia Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ikke: - Team Deatmach - Free Roaming - Cops 'N' Crook's Op dit moment lijken me deze 3 het leukst, maar ik weet niet of ik het spel heb, dat ik dan van mening zal veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.