Jump to content

Welke Multiplayer mode ga jij het meest spelen


snowguard3

Recommended Posts

ik wil natuurlijk free roamen en met wat real-life vrienden gaan lol maken in liberty city. de team deathmatch spreekt me ook wel aan. voor de rest moet ik het eerst maar is proberen over een kleine 11 dagen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • steintje

    2

  • Kai-ShockWave

    2

  • snowguard3

    2

  • Fbi-Crew

    1

Ik heb me bedacht

ik zal wel gewoon als eerste ronde even een simpel potje Deathmatch doen

dan zal ik wel over gaan naar die moeilijkere modes

Kijkt nu het meest uit naar:

Deathmatch , (Team) Mafiya work , Cops N Crooks , Hangmans NOOSE , Free Roam , Bomb Da Base, (weet niet wat het verschil is tussen Bomb da Base I en II) en Team Car Jack City :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga helemaal voor Cops N' Crooks (Valt op dat iedereen het verkeerd schrijft). Al twijfel ik wel welke van de 2 modes het leukste word. Bij All for One is er een baas maar je respawnt wel terwijl je bij One for All geen baas hebt maar niet respawnt.

Bewerkt: door Carloke
Link to comment
Delen op andere websites

Crook's N Cops en Free roaming ;)

lekker leuk, maar sommige topics zijn echt onnodig seffens komt er nog "Hoeveel keer ga jij op kruisje duwen tijdens je GTA IV speelt ?'

:7 Ik moest nogal grinnikken om die opmerking maar aan de andere kant heb je wel gelijk... What's next? zZzZz...

Ontopic dan maar: Ik kijk het meeste uit naar de Single mode. Ik ben zelf niet zo'n multiplayerfan. Het is goed dat het erin verwerkt zit, maar ik zal het niet vaak aanraken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...