Jump to content

Raadsel


Capodaano

Recommended Posts

Hee iedereen, een paar maanden geleden bracht R* zoals normaal weer een paar screens uit.

Er zat een screen bij waar Niko achter een politieauto schuilde en een man uit een huis rende.

Bij die screen kon je, als je goed keek, een rood gekleurd rondje boven het hoofd van die man zien.

Iemand opende er hier een topic over en vroeg zich af of dit misschien de health was, of dat Niko op hem mikte.

Maar nu zijn er dus multiplayer screens uitgekomen, en die hebben die gekleurde rondjes boven hun hoofd ook (kleur van het team). Dus dat betekent dan dat die oude screen een multiplayer screen was.

Waarom zei Rockstar niks dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Hee iedereen, een paar maanden geleden bracht R* zoals normaal weer een paar screens uit.

Er zat een screen bij waar Niko achter een politieauto schuilde en een man uit een huis rende.

Bij die screen kon je, als je goed keek, een rood gekleurd rondje boven het hoofd van die man zien.

Iemand opende er hier een topic over en vroeg zich af of dit misschien de health was, of dat Niko op hem mikte.

Maar nu zijn er dus multiplayer screens uitgekomen, en die hebben die gekleurde rondjes boven hun hoofd ook (kleur van het team). Dus dat betekent dan dat die oude screen een multiplayer screen was.

Waarom zei Rockstar niks dan?

volgens mij was die oude geen multiplayer, maar gewoon single player. dat driehoekje boven zijn hoofd houd volgens mij gewoon health in. en ander bij die oude screen zou er een naam boven staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de screens er even bij gehaald. Ik denk eerder, net zoals ze hierboven zeggen, dat het gwn een levensbalk ofzo is of miss wel een mikpunt. Want ik miss de naam van de persoon.

Screen:

afbeelding24br3.png

Multiplayer screen:

med_gallery_1_51_70690.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het is dat dat huis misschien vol zit met personen,

en dat ze het je misschien makkelijker maken door de juiste persoon die je om moet leggen met een rood vinkje boven ze hoofd markeren. zodat je weet wie je moet hebben.

??? mijn theorie

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, die eerste screen is offline, dus dat zal waarschijnlijk wel een levensbalkje zijn, net als in GTA, groen oranje rood, naar de toestand van je doel.

En on-line is dat gewoon de naam met een bolletje, zodanig dat het een beetj opvalt denkk... :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...