Jozz Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Hallo, ik weet niet precies waar het staat maar goed: Hoe speel je multiplayer op de 360? Via xbox live of kan je net als bijv. bij halo samen spelen op 1 console ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Hallo, ik weet niet precies waar het staat maar goed: Hoe speel je multiplayer op de 360? Via xbox live of kan je net als bijv. bij halo samen spelen op 1 console ? De multiplayer zal online gespeeld worden, via Xbox Live dus. Als je samen op één console speelt speel je offline multiplayer, wat dus niet het geval is bij GTA IV. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Oke, genoeg onzin hierboven . Als je online wil met GTA IV op de xbox zou je dus moeten aanmelden via xbox live. Als je de game opstart zal je wel via je telefoon een verbinding kunnen maken met de online wereld. Ik dacht wel dat er een offline co-op mode in zat (weet niet zeker). Bewerkt: 13 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Oke, genoeg onzin hierboven . Als je online wil met GTA IV op de xbox zou je dus moeten aanmelden via xbox live. Als je de game opstart zal je wel via je telefoon een verbinding kunnen maken met de online wereld. Ik dacht wel dat er een offline co-op mode in zat (weet niet zeker). Ik dacht dat die al ontkent was... Nu, ook van mijn kant: ik weet dit niet zeker! Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 ik zal een ps3 kopen. Offtopic: Helemaal mee eens Ontopic: Aah. Ik heb geen Xbox 360. Maar dat zal gaan via Xbox live. (Wat bij de PS3 , PSN is.) Offline Multiplayer, dus met z'n tweeën , zal niet gaan heb ik vernomen. Dus gewoon via Xbox live. Ciao Reageren
Gta-killer Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) co-op is bevestigd dat het er in komt. dacht alleen dat het exclusief naar ps3 zou komen, als dat ook klopt kan je dus op xbox360 niet co-op. owja op die review die verwijderd was van internet stond dat co-op exclusief was voor ps3, niet 100% betrouwbaar dus die review. Bewerkt: 13 april 2008 door Gta-killer Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Hier een paar plaatjes die ik vond over het online spelen van GTA IV Reageren
steintje Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 die waren al lang bekend. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 die waren al lang bekend. Voor sommige mischien nog niet...... Reageren
steintje Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 die waren al lang bekend. Voor sommige mischien nog niet...... dan moesten ze maar naar de officiele site gaan en daar kijken. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 die waren al lang bekend. Voor sommige mischien nog niet...... dan moesten ze maar naar de officiele site gaan en daar kijken. Er zijn ook mensen die eerst hier kijken en dan pas naar de officiele site gaan... Maar goed wel on-topic blijven he... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.