rotje333 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Hey Ik heb een probleem. Sinds kort kan ik de stats in GTA San Andreas niet meer zien, Nu is dat best vervelend omdat ik niet meer kan zien hoeveel health ik heb etc. In SA-MP krijg ik hem wel gewoon te zien, maar in Singleplayer niet. Hier even een screenshot Ik heb alle F knopjes al geprobeert, en ik weet niet wat ik moet doen. wie kan dit voor mij oplossen ? Alvast bedankt! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Probeer het eens met TAB Reageren
cheetha Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 heb je ook in menu de HUD aan gezet Reageren
sanvice Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Ik weet het probleem al ga maar naar options en dan naar display setup daar staat hud mode bij jou staat die op off denk ik . cheetha was me voor Bewerkt: 13 april 2008 door sanvice Reageren
rotje333 Geplaatst: 13 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2008 heb je ook in menu de HUD aan gezet Nee, hij doet het nu echt ontzettend bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.