Jump to content

Need for speed most wnated hulp gevraagd (xbox360)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben na een jaartje weer druk in de weer met NFS:MW :) Maar nu ben ik bij #7 Kaze en vraag ik me af of ik niet eens een nieuwe auto moet kopen, nu twijfel ik tussen 3 opties. Lotus Elise, Porsche Cayman S óf Kaze proberen te verslaan en dan de Porsche Carrera S kopen.. Ik ben ten einde raad en weet niet welke ik moet kiezen :?

PS: Ter informatie, mijn beste auto nu is een Mercedes SL500 met bijna maximum upgrades voor dit level.

EDIT: Als ik mijn mercedes max. maak is dat beter dan een op dit level max. elise/porsche cayman S...

Bewerkt: door SuperSkill
  • 5 weken later...
Geplaatst:

ik ben bij 2 en ben gestopt en kaze welke auto heeft hij dan herinner ik hem nog misschien wel

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik zou (kami)Kaze proberen te verslaan en als het niet lukt je Mercedes upgraden als dat nog kan maar niet te veel geld verpesten, want na Kaze moet je de Porsche Carrera S kopen, kan je bijna de gehele game mee uitspelen wss.

later

Geplaatst:

Eigenlijk he, had je moeten zorgen dat je elke pinkslip hebt gekregen, (en reloaden als je verkeerd pakte) dat deed ik ook en dan had je altijd de goed auto om tenminste de volgende of meer te verslaan, idd de porche cayman kom je erg ver mee, die kan je al vrij snel winnen ook die mooie zwarte. Ik zou overnieuw beginnen en alle pinkslips pakken.

Geplaatst:
Eigenlijk he, had je moeten zorgen dat je elke pinkslip hebt gekregen, (en reloaden als je verkeerd pakte) dat deed ik ook en dan had je altijd de goed auto om tenminste de volgende of meer te verslaan,

Niet zo slim om dit te doen, omdat de auto van de volgende blacklist meestal niet zo snel is als de auto waarmee je hem hebt verslagen.

Porsche Cayman S vind ik de beste optie, mijn broer heeft het spel met die cayman S uitgespeeld.

Nog een tip, als je blacklist 6, Ming veslaat en je krijgt zijn auto, dan zou ik die gebruiken want die rijd namelijk ook heel lekker en snel.

Nog een tip (geen zorgen, dit is de laatste), denk niet dat de auto's die je unlockt (dus die je bij de autodealer kunt kopen) beter zijn dan je eigen auto's, soms zijn ze beter maar meestal zijn het rot auto's.

Greetz Jopper47 :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...