SuperSkill Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Ik ben na een jaartje weer druk in de weer met NFS:MW Maar nu ben ik bij #7 Kaze en vraag ik me af of ik niet eens een nieuwe auto moet kopen, nu twijfel ik tussen 3 opties. Lotus Elise, Porsche Cayman S óf Kaze proberen te verslaan en dan de Porsche Carrera S kopen.. Ik ben ten einde raad en weet niet welke ik moet kiezen PS: Ter informatie, mijn beste auto nu is een Mercedes SL500 met bijna maximum upgrades voor dit level. EDIT: Als ik mijn mercedes max. maak is dat beter dan een op dit level max. elise/porsche cayman S... Bewerkt: 13 april 2008 door SuperSkill Reageren
Little Jacob Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik heb geen idee. De snelste? Reageren
ZakyMontana Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 ik ben bij 2 en ben gestopt en kaze welke auto heeft hij dan herinner ik hem nog misschien wel Reageren
Addicted2 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik zou (kami)Kaze proberen te verslaan en als het niet lukt je Mercedes upgraden als dat nog kan maar niet te veel geld verpesten, want na Kaze moet je de Porsche Carrera S kopen, kan je bijna de gehele game mee uitspelen wss. later Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Eigenlijk he, had je moeten zorgen dat je elke pinkslip hebt gekregen, (en reloaden als je verkeerd pakte) dat deed ik ook en dan had je altijd de goed auto om tenminste de volgende of meer te verslaan, idd de porche cayman kom je erg ver mee, die kan je al vrij snel winnen ook die mooie zwarte. Ik zou overnieuw beginnen en alle pinkslips pakken. Reageren
Froop Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 De Lotus Elise is ook een goede auto. Helaas niet erg snel, maar in de bochten ben je de beste. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 koop de cayman maar is de beste keuze Reageren
Jopper47 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Eigenlijk he, had je moeten zorgen dat je elke pinkslip hebt gekregen, (en reloaden als je verkeerd pakte) dat deed ik ook en dan had je altijd de goed auto om tenminste de volgende of meer te verslaan, Niet zo slim om dit te doen, omdat de auto van de volgende blacklist meestal niet zo snel is als de auto waarmee je hem hebt verslagen. Porsche Cayman S vind ik de beste optie, mijn broer heeft het spel met die cayman S uitgespeeld. Nog een tip, als je blacklist 6, Ming veslaat en je krijgt zijn auto, dan zou ik die gebruiken want die rijd namelijk ook heel lekker en snel. Nog een tip (geen zorgen, dit is de laatste), denk niet dat de auto's die je unlockt (dus die je bij de autodealer kunt kopen) beter zijn dan je eigen auto's, soms zijn ze beter maar meestal zijn het rot auto's. Greetz Jopper47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.