tinyq Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 kijk ik wou keer kijken in mn server maar als hij aan staat dan staat er bij samp dat ie uit is kan het ergens aan liggen? ps heb firewall uit en heb anticheat wel op 0 maar er staat ook de hele tijd nu ineens [sac] servers are currently offline heb ik niet iets verkeerd ps ik kon er ook altijd als poorten dicht waren even in server kijke maar dat wil nu ook niet meer kan iemand me helpe ? bedankt alvast Reageren
Ymosky Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Ik zou even kijken of je niet per ongeluk jezelf op de een of andere manier in de banlist hebt gezet. (bestandje samp.ban bij je serverfiles) Als daar je IP adres instaat zie je niet dat je server online is. Het regeltje anticheat in server.cfg kan er volgens mij helemaal uit, aangezien de SAC servers een poosje terug offline zijn gegaan. Kijk daarover op de voorpagina van sa-mp.com Bewerkt: 13 april 2008 door Ymosky Reageren
tinyq Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 nee ik zit niet in de ban Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.