Nissan Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Bij mij is Phil nog nooit doodgegaan. Cam gaat altijd dood Als je buiten komt pak dan je Colt Python of S.P.A.Z 12 en knal iedereen neer. Phil zal zich wel redden met z'n M4 Reageren
jordi1000 Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 hoe moet het veder als ik alle misies heb gehaald waar zijn alle huizen en welke missies moet ik er doen als jullie me dat kunnen zeggen zou ik daar blij mee zijn want ik heb net de missie bij phil gehaald allen wat dan??? Reageren
Hackman Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Hier staan alle missies, hier staan alle huizen... Bewerkt: 19 april 2008 door hackman Reageren
Baffie Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 hoe moet het veder als ik alle misies heb gehaald waar zijn alle huizen en welke missies moet ik er doen als jullie me dat kunnen zeggen zou ik daar blij mee zijn want ik heb net de missie bij phil gehaald allen wat dan??? Op het moment dat je alle missies hebt gehaald en je alle huizen hebt, resteren alleen nog de Hp's, unique-stunts, rampages, robberies en andere saaie werkzaamheden die veel tijd vergen. En als je die ook gedaan hebt kan je gewoon alleen nog maar doelloos rondjagen en jezelf vervelen, het jammere van de 100%... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.